Datum održavanja:
Četvrtak, 14.11.2019.  -  Petak, 15.11.2019.
Mjesto održavanja:
Hotel Club Funimation Borik, Majstora Radovana 7
Zadar
 

Temeljem Pravilnika o izobrazbi u području javne nabave (NN 65/2017) program usavršavanja odobren je od strane Ministarstva gospodarstva, Uprave za sustav javne nabave, te se svakom polazniku daje potvrda o redovitom usavršavanju u trajanju od 16 sati (16 bodova).

 

Savjetovanje je namijenjeno:

  • Javnim i sektorskim naručiteljima – obveznicima javne nabave
  • Gospodarskim subjektima – ponuditeljima u sustavu javne nabave
  • Specijalistima javne nabave – sa i bez certifikata
  • Menadžerima koji donose odluke za provođenje postupaka javne nabave (gradonačelnicima, načelnicima, direktorima, rukovoditeljima i dr.)
  • Službenicima u odjelu nabave – svih struka
  • Službenicima koji sudjeluju u pripremi, provedbi i realizaciji nabave
  • Svima koji žele znati više o sustavu javne nabave

RASPORED PREDAVANJA I TEME:

1. DAN

 Izrada Plana nabave za 2020. godinu i Registar ugovora/ narudžbenica i okvirnih sporazuma, Jednostavna nabava - priprema i provedba

         8:30 – 9:00          

  Registracija polaznika

9:00 – 12:00

 

 

 

  Registar ugovora i okvirnih sporazuma

  • Izrada i ažuriranje Registra ugovora i okvirnih sporazuma na EOJN
  • Ogledni primjeri registra ugovora i OS i ažuriranja na EOJN
  • Registar ugovora za jednostavnu nabavu - izrada i ažuriranje

 Izrada Plana nabave

  • Kako odrediti predmet nabave?
  • Istraživanje tržišta za potrebe planiranja nabave i izrade DON i troškovnika
  • Značaj dinamike u provedbi otvorenog postupka
  • Ogledni primjer plana nabave i izmjena u planu nabave

12:00 – 13:00

  Catering i osvježenje

 

13:00 – 16:00

Jednostavna nabava 

  • Planiranje i priprema jednostavne nabave
  • Kako nabaviti određenu marku u jednostavnoj nabavi?

Obrasci za pripremu i provedbu jednostavne nabave

  • poziv za dostavu ponude
  • zapisnik o pregledu i ocjeni ponuda
  • obavijest o odabiru

Interni akt za jednostavnu nabavu

  • Ogledni primjer internog akta

Interaktivno predavanje, ogledni primjeri, pitanja i odgovori  

Predavači:

  Loreta Zdrilić (KBC Sestre milosrdnice Zagreb)

   Alenka Poljičak ( APPA)

       2. dan       Otvoreni postupak – intenzivni tečaj
8:30 – 9:00 Registracija polaznika

9:00 – 12:00

 

Priprema otvorenog postupka javne nabave

  • Obvezni dokumenti u fazi pripreme postupka
  • Istraživanje tržišta i prethodno savjetovanje

Izrada Dokumentacije o nabavi

  • ogledni primjer DON

Interaktivno predavanje, ogledni primjeri, pitanja i odgovori   

12:00 – 13:00    Catering i osvježenje
13:00 – 16:00

Provedba otvorenog postupka javne nabave

  • Objava na EOJN i ESPD
  • Završetak postupka

Interaktivno predavanje, ogledni primjeri, pitanja i odgovori  

Predavači:

   Nedjeljko Kegalj (ŽUC Splitsko dalmatinske županije)

   Alenka Poljičak ( APPA)

 

U kotizaciju je uključeno:

  • Uvjerenje o redovitom usavršavanju u području javne nabave – 16 bodova
  • Skripta sa prezentacijama predavača
  • Ogledni primjeri dokumenata i obrazaca za jednostavnu nabavu – elektronički dokument
  • Ogledni primjer Dokumentacije o nabavi - elektronički dokument
  • primjeri izrade ESPD obrasca
  • radni pribor
  • osvježavajući napitci tijekom predavanja i kava u pauzi
  • Besplatan parking
  • Besplatno savjetovanje

Mogućnost smještaja:

Polupansion (noćenje, doručak i večera) u hotelu Falkensteiner Club Funimation Borik****

Standard soba: 72 EUR za jedan dan

Standard soba: 142,50 EUR za dva dana

Za ponudu nazovite nas na naš broj 099 3800 200 ili napišite mail.

Molimo da popunite prijavnicu, a potvrdu o uplati dostavite na e-mail: info@edukacije-appa.hr