www.edukacije-appa.hr
INTENZIVNI TRENING JAVNE NABAVE
Redovito usavršavanje u području javne nabave 24 boda
Datum održavanja: 16. do 18. veljače 2021.
Mjesto održavanja: WEBINAR
Savjetovanje je namijenjeno:
- Javnim i sektorskim naručiteljima – obveznicima javne nabave
- Gospodarskim subjektima - ponuditeljima u sustavu javne nabave
- Specijalistima javne nabave – sa certifikatom
- Menadžerima koji donose odluke za provođenje postupaka javne nabave (direktorima, rukovoditeljima i dr.)
- Službenicima u odjelu javne nabave i financija
- Svima koji žele znati više o sustavu javne nabave
NAPOMENA: Svaki webinar se može odabrati i pojedinačno
RASPORED PREDAVANJA 1. dan
Dokumentacija o nabavi, ključni kriteriji za odabir gospodarskog subjekta i ENP,
primjeri kriterija za ENP, pregled i ocjena ponuda, odluka o odabiru ili poništenju - WEBINAR 8 bodova
|
8:50 – 9:00
|
Registracija polaznika
|
9:00 – 12:15
pauza
10:30 - 10:45
|
DOKUMENTACIJA O NABAVI
- Obvezni sadržaj Dokumentacije o nabavi
- Kako izbjeći žalbe na dokumentaciju
- Rješenja DKOM u fazi objave i ispravaka Dokumentacije o nabavi
- Tehničke specifikacije za robe, usluge i radove i jednakovrijednost
- Formuliranje tehničkih specifikacija
- Gdje pronaći norme?
- Kriterij jednakovrijednosti i dokazivanje jednakovrijednosti
- Može li se primijeniti odredba članka 293. ZJN 2016 u odnosu na jednakovrijednost?
- ogledni primjer Dokumentacije
Ključni kriteriji za odabir gospodarskog subjekta i ENP
- Povezivanje kriterija sa predmetom nabave i načini bodovanja
- Mogući kriteriji za odabir ENP pri nabavi roba, usluga i/ili radova
- Ogledni primjeri za najčešće predmete nabave
- Modeli evaluacije ponuda prema odabranim kriterijima za ENP
Interaktivna radionica, ogledni primjer DON, pitanja i odgovori
|
12:15 – 13:00
|
Pauza
|
13:00 – 16:15
pauza
14:30 - 14:45
|
Pregled i ocjena ponuda
- Pregled i ocjena ponuda – izmjene u redoslijedu pregleda i ocjene ponuda
- Pojašnjenje i upotpunjavanje ponuda
- Razlozi za isključenje gospodarskog subjekta
- Tajnost ponude – koji dijelovi ponude ne mogu biti tajni
- Provjera podataka iz ESPD obrasca
- Ponuda zajednice gospodarskih subjekata i podugovaratelja u postupku javne nabave
- Oslanjanje na sposobnost drugih gospodarskih subjekata
Odluke u javnoj nabavi i završetak postupka
- zapisnik o pregledu i ocjeni - osnova za donošenje odluke o odabiru
- Razlozi za poništenje postupka - odluka o poništenju
Interaktivna radionica, ogledni primjeri, pitanja i odgovori
|
RASPORED PREDAVANJA - 2. dan
Upravljanje ugovorom o javnoj nabavi roba i usluga, aktualna rješenja DKOM i presude Visokog upravnog suda - WEBINAR 8 bodova
|
8:50 – 9:00
|
Registracija polaznika
|
9:00 - 12:15
pauza
10:30 - 10:45
|
Rješenja DKOM i Presude Visokog upravnog suda za javnu nabavu
- Žalba na dokumentaciju o nabavi
- Žalbe na tehničke specifikacije predmeta nabave
- Žalbe na kriterije za odabir gospodarskih subjekata
- Žalbe na kriteriji za odabir ENP
- Jamstva i ažurirani dokumenti
Interaktivno predavanje, ogledni primjeri, pitanja i odgovori
|
12:15 - 13:00 |
Pauza |
13:00 – 16:15
pauza
14:30 - 14:45
|
UPRAVLJANJE UGOVOROM O JAVNOJ NABAVI
- Priprema i potpisivanje ugovora
- Realizacija ugovora - dokumenti za zaprimanje roba i preuzimanje usluga
- Obveze po ZJN 2016 – obveze naručitelja i isporučitelja
- Moguće izmjene ugovora po ZJN 2016 – članci 315 .do 321.
- Što je potrebno napraviti u slučaju promjene ugovorenog iznosa?
- Izmjene vremenskog trajanja ugovora
- Aneksi ugovoru i obvezne obavijesti u EOJN
- Raskid ugovora
- Moguće izmjene po Zakonu o obveznim odnosima
- Primjeri (kašnjenje isporučitelja, nedostaci u realizaciji, ograničenje količina)
- Jamstva pri ugovaranju nabave roba i usluga
Naplata jamstava (uredno ispunjenje ugovora, otklanjanje nedostataka
- izmjena ugovora i dopuna jamstava
Interaktivno predavanje, ogledni primjeri, pitanja i odgovori
|
RASPORED PREDAVANJA - 3. dan
Dokumentacija o nabavi i Upravljanje ugovorom o javnoj nabavi radova - WEBINAR 8 bodova
|
8:30 – 9:00
|
Registracija polaznika
|
9:00 - 12:15
pauza
10:30 - 10:45
|
DOKUMENTACIJA O NABAVI RADOVA
- Obvezni sadržaj Dokumentacije o nabavi
- Kriterij za odabir gospodarskog subjekta
- Kriterij za odabir ekonomski najpovoljnije ponude
- ogledni primjer Dokumentacije
UGOVOR O JAVNOJ NABAVI RADOVA
- Izrada i sastavljanje ugovora o javnoj nabavi radova
- Obvezni elementi ugovora
- Što čini ugovor o javnoj nabavi radova - komplet dokumenata
- Kako sastaviti jednostavan ugovor o javnoj nabavi radova
- Ogledni primjer ugovora o javnoj nabavi radova
Interaktivna radionica, ogledni primjer DON i ugovora, pitanja i odgovori, diskusija
|
12:15 - 13:00 |
pauza |
13:00 – 16:15
pauza
14:30 - 14:45
|
UPRAVLJANJE UGOVOROM O JAVNOJ NABAVI RADOVA
- Priprema i potpisivanje ugovora
- Obveze po ZJN 2016
- Moguće izmjene ugovora po ZJN 2016
- Što je potrebno napraviti u slučaju promjene ugovorenog iznosa?
- Izmjene vremenskog trajanja ugovora
- Moguće izmjene po Zakonu o građenju
- Primjeri (kašnjenje izvođača, zamjena podugovaratelja, nedostaci u izvođenju, uloga nadzora)
- Jamstva u ugovaranju radova
- Naplata jamstava (uredno ispunjenje ugovora, otklanjanje nedostataka)
Interaktivna radionica, ogledni primjeri, pitanja i odgovori
|
Predavači: |
Karmen Meić (Grad Varaždin), Nada Gunjača (Grad Rijeka), Branka Filipović (konzultant), Alenka Poljičak (APPA), Zvonimir Jukić (DKOM), Ostap Graljuk (EOJN) |
NAPOMENA: Svaki webinar se može odabrati i pojedinačno
Molimo da popunite prijavnicu, a potvrdu o uplati dostavite na e-mail: info@edukacije-appa.hr
Hvala!