www.edukacije-appa.hr    

 

INTENZIVNI TRENING JAVNE NABAVE

Redovito usavršavanje u području javne nabave 24 boda

 
Datum održavanja: 16. do 18. veljače 2021.
Mjesto održavanja: WEBINAR

 

Savjetovanje je namijenjeno:

  • Javnim i sektorskim naručiteljima – obveznicima javne nabave
  • Gospodarskim subjektima - ponuditeljima u sustavu javne nabave
  • Specijalistima javne nabave – sa certifikatom
  • Menadžerima koji donose odluke za provođenje postupaka javne nabave (direktorima, rukovoditeljima i dr.)
  • Službenicima u odjelu javne nabave i financija
  • Svima koji žele znati više o sustavu javne nabave

 

NAPOMENA: Svaki webinar se može odabrati i pojedinačno

RASPORED PREDAVANJA 1. dan

Dokumentacija o nabavi, ključni kriteriji za odabir gospodarskog subjekta i ENP,

primjeri kriterija za ENP, pregled i ocjena ponuda, odluka o odabiru ili poništenju - WEBINAR 8 bodova

8:50 – 9:00

   Registracija polaznika                                                          

9:00 – 12:15

pauza

10:30 - 10:45

          DOKUMENTACIJA O NABAVI

  • Obvezni sadržaj Dokumentacije o nabavi
  • Kako izbjeći žalbe na dokumentaciju
  • Rješenja DKOM u fazi objave i ispravaka Dokumentacije o nabavi
  • Tehničke specifikacije za robe, usluge i radove i jednakovrijednost
  • Formuliranje tehničkih specifikacija
  • Gdje pronaći norme?
  • Kriterij jednakovrijednosti i dokazivanje jednakovrijednosti
  • Može li se primijeniti odredba članka 293. ZJN 2016 u odnosu na jednakovrijednost?
    • ogledni primjer Dokumentacije

           Ključni kriteriji za odabir gospodarskog subjekta i ENP

  • Povezivanje kriterija sa predmetom nabave i načini bodovanja
  • Mogući kriteriji za odabir ENP pri nabavi roba, usluga i/ili radova
  • Ogledni primjeri za najčešće predmete nabave
  • Modeli evaluacije ponuda prema odabranim kriterijima za ENP

        Interaktivna radionica, ogledni primjer DON, pitanja i odgovori    

12:15 – 13:00

 Pauza

13:00 – 16:15

 

pauza

14:30 - 14:45

         Pregled i ocjena ponuda

  • Pregled i ocjena ponuda – izmjene u redoslijedu pregleda i ocjene ponuda
  • Pojašnjenje i upotpunjavanje ponuda
  • Razlozi za isključenje gospodarskog subjekta
  • Tajnost ponude – koji dijelovi ponude ne mogu biti tajni
  • Provjera podataka iz ESPD obrasca
  • Ponuda zajednice gospodarskih subjekata i podugovaratelja u postupku javne nabave
  • Oslanjanje na sposobnost drugih gospodarskih subjekata

         Odluke u javnoj nabavi i završetak postupka

  • zapisnik o pregledu i ocjeni - osnova za donošenje odluke o odabiru
  • Razlozi za poništenje postupka - odluka o poništenju
    • ogledni primjer odluka

   Interaktivna radionica, ogledni primjeri, pitanja i odgovori

RASPORED PREDAVANJA - 2. dan

Upravljanje ugovorom o javnoj nabavi roba i usluga, aktualna rješenja DKOM i presude Visokog upravnog suda - WEBINAR 8 bodova

8:50 – 9:00

   Registracija polaznika                                                  

9:00 - 12:15

pauza

10:30 - 10:45

          Rješenja DKOM i Presude Visokog upravnog suda za javnu nabavu

  • Žalba na dokumentaciju o nabavi
  • Žalbe na tehničke specifikacije predmeta nabave
  • Žalbe na kriterije za odabir gospodarskih subjekata
  • Žalbe na kriteriji za odabir ENP
  • Jamstva i ažurirani dokumenti

    Interaktivno predavanje, ogledni primjeri, pitanja i odgovori

 12:15 - 13:00     Pauza

13:00 – 16:15

 

pauza

14:30 - 14:45

        UPRAVLJANJE UGOVOROM O JAVNOJ NABAVI

  • Priprema i potpisivanje ugovora
  • Realizacija ugovora  - dokumenti za zaprimanje roba i preuzimanje usluga
  • Obveze po ZJN 2016 – obveze naručitelja i isporučitelja
  • Moguće izmjene ugovora po ZJN 2016 – članci 315 .do 321.
  • Što je potrebno napraviti u slučaju promjene ugovorenog iznosa?
  • Izmjene vremenskog trajanja ugovora
  • Aneksi ugovoru i obvezne obavijesti u EOJN
  • Raskid ugovora
  • Moguće izmjene po Zakonu o obveznim odnosima
  • Primjeri (kašnjenje isporučitelja, nedostaci u realizaciji, ograničenje količina)
  • Jamstva pri ugovaranju nabave roba i usluga

        Naplata jamstava (uredno ispunjenje ugovora, otklanjanje nedostataka

  • izmjena ugovora i dopuna jamstava

     Interaktivno predavanje, ogledni primjeri, pitanja i odgovori  

RASPORED PREDAVANJA - 3. dan

Dokumentacija o nabavi i Upravljanje ugovorom o javnoj nabavi radova - WEBINAR 8 bodova

8:30 – 9:00

      Registracija polaznika                                       

9:00 - 12:15

pauza

10:30 - 10:45

         DOKUMENTACIJA O NABAVI RADOVA

  • Obvezni sadržaj Dokumentacije o nabavi
  • Kriterij za odabir gospodarskog subjekta
  • Kriterij za odabir ekonomski najpovoljnije ponude
    • ogledni primjer Dokumentacije

          UGOVOR O JAVNOJ NABAVI RADOVA

  • Izrada i sastavljanje ugovora o javnoj nabavi radova
  • Obvezni elementi ugovora
  • Što čini ugovor o javnoj nabavi radova - komplet dokumenata
  • Kako sastaviti jednostavan ugovor o javnoj nabavi radova
    • Ogledni primjer ugovora o javnoj nabavi radova

    Interaktivna radionica, ogledni primjer DON i ugovora, pitanja i odgovori, diskusija

  12:15 - 13:00    pauza

13:00 – 16:15

 

pauza

14:30 - 14:45

          UPRAVLJANJE UGOVOROM O JAVNOJ NABAVI RADOVA

  • Priprema i potpisivanje ugovora
  • Obveze po ZJN 2016
  • Moguće izmjene ugovora po ZJN 2016
  • Što je potrebno napraviti u slučaju promjene ugovorenog iznosa?
  • Izmjene vremenskog trajanja ugovora
  • Moguće izmjene po Zakonu o građenju
  • Primjeri (kašnjenje izvođača, zamjena podugovaratelja, nedostaci u izvođenju, uloga nadzora)
  • Jamstva u ugovaranju radova
  • Naplata jamstava (uredno ispunjenje ugovora, otklanjanje nedostataka)

     Interaktivna radionica,  ogledni primjeri, pitanja i odgovori

Predavači:  Karmen Meić (Grad Varaždin), Nada Gunjača (Grad Rijeka), Branka Filipović (konzultant), Alenka Poljičak (APPA), Zvonimir Jukić (DKOM), Ostap Graljuk (EOJN)

NAPOMENA: Svaki webinar se može odabrati i pojedinačno

Molimo da popunite prijavnicu, a potvrdu o uplati dostavite na e-mail: info@edukacije-appa.hr 

Hvala!