DVODNEVNI TRENING JAVNE NABAVE  - 29. i 30. travnja

Redovito usavršavanja u javnoj nabavi - 16 bodova

Mjesto održavanja: ONLINE edukacije uživo

Vrijeme održavanja: 29. i 30. travnja od 9.00 do 16.00

Raspored predavanja

1. dan - Javna nabava u kriznoj situaciji COVID 19 - ONLINE

8:30 – 9:00

   Registracija polaznika                                                          

9:00 – 12:15

pauza od

10.30 - 10:45

     Javna nabava u kriznoj situaciji - COVID 19

  • Smjernice Europske komisije za primjenu okvira za javnu nabavu u kriznoj situaciji uzrokovanoj bolešću COVID-19
  • Odluka o ograničavanju korištenja sredstava predviđenih Državnim proračunom Republike Hrvatske i financijskim planovima izvanproračunskih korisnika Državnog proračuna za 2020. godinu 
  • Ključne prilagodbe Dokumentacije o nabavi za vrijeme pandemije i usporavanja gospodarskih aktivnosti
  • Javno otvaranje ponuda - aktualno
  • Jamstva
  • Osnove za isključenje u uvjetima COVID 19
  • Ugovor ili okvirni sporazum
  • Fiksna ili promjenjiva cijena

   Interaktivna radionica, ogledni primjeri, pitanja i odgovori, diskusija

  12:15 - 13:00  PAUZA
13:00 - 16:00

   Provođenje postupaka za hitnu nabavu

  •  Pregovarački postupak bez prethodne objave - iznimna žurnost
  •  rokovi i procedura

    Pravna zaštita u javnoj nabavi u kriznoj situaciji COVID 19

  • eŽalba i procedura za podnošenje eŽalbe u javnoj nabavi
  • uvid u ponude i pravo ponuditelja za podnošenje žalbe
  • Rješenja Državne komisije za kontrolu postupaka javne nabave
  • Visoki upravni sud - presude

     Interaktivna radionica, ogledni primjeri, pitanja i odgovori, diskusija

 2. dan - Dokumentacija o nabavi u kriznim uvjetima COVID 19

9:00 – 12:15

pauza od

10.30 - 10:45

     Dokumentacija o nabavi - u kriznim uvjetima COVID 19

  • Opisi predmeta nabave, podjela na grupe, tehničke specifikacije
  • Osnove za isključenje - porezni dug i odgoda porezne obveze
  • Kako odrediti kriterije za odabir gospodarskog subjekta
  • Jamstvo za ozbiljnost ponude - izvornici ili novčani polog
  • Javno otvaranje ponuda - mogućnosti za ponuditelje
  • Ugovor ili okvirni sporazum
  • ENP - omjer cijene i kvalitete za različite nabave
  • Fiksna ili promjenjiva cijena
  • Izmjene ugovora o javnoj nabavi
  • Pregled i ocjena ponuda u okviru kriterija ENP (rješenja DKOM i presude Visokog upravnog suda)
    • ogledni primjer Dokumentacije o nabavi

     Interaktivna radionica, ogledni primjer dokumentacije o nabavi i ESPD zahtjeva, pitanja i odgovori, diskusija

12:15 - 13:00   PAUZA
13:00 - 16:00

      ESPD zahtjev i odgovor

  • Izrada ESPD zahtjeva na EOJN
    • obvezni dijelovi ESPD zahtjeva koji se uvijek traže
    • pitanja o podugovarateljima
  • ESPD odgovor i pojašnjenja te dopuna sukladno članku 293, ZJN 20116
  • ažurirani dokumenti i dohvat iz EOJN

     Interaktivna radionica, ogledni primjeri, pitanja i odgovori, diskusija

Predavači:

  Zoran Turuk (Ministarstvo mora, prometa i infrastrukture), Zvonimir Jukić (DKOM), Karmen Meić (Grad Varaždin), Loreta Zdrilić (KBC Sestre milosrdnice Zagreb), Alenka Poljičak (APPA)

Molimo da popunite prijavnicu, nakon čega ćete dobiti ponudu automatski.

Potvrdu o uplati dostavite na e-mail: info@edukacije-appa.hr

Hvala!