DVODNEVNI TRENING JAVNE NABAVE - 29. i 30. travnja
Redovito usavršavanja u javnoj nabavi - 16 bodova
Mjesto održavanja: ONLINE edukacije uživo
Vrijeme održavanja: 29. i 30. travnja od 9.00 do 16.00
Raspored predavanja
1. dan - Javna nabava u kriznoj situaciji COVID 19 - ONLINE |
|
8:30 – 9:00 |
Registracija polaznika |
9:00 – 12:15 pauza od 10.30 - 10:45 |
Javna nabava u kriznoj situaciji - COVID 19
Interaktivna radionica, ogledni primjeri, pitanja i odgovori, diskusija |
12:15 - 13:00 | PAUZA |
13:00 - 16:00 |
Provođenje postupaka za hitnu nabavu
Pravna zaštita u javnoj nabavi u kriznoj situaciji COVID 19
Interaktivna radionica, ogledni primjeri, pitanja i odgovori, diskusija |
2. dan - Dokumentacija o nabavi u kriznim uvjetima COVID 19 | |
9:00 – 12:15 pauza od 10.30 - 10:45 |
Dokumentacija o nabavi - u kriznim uvjetima COVID 19
Interaktivna radionica, ogledni primjer dokumentacije o nabavi i ESPD zahtjeva, pitanja i odgovori, diskusija |
12:15 - 13:00 | PAUZA |
13:00 - 16:00 |
ESPD zahtjev i odgovor
Interaktivna radionica, ogledni primjeri, pitanja i odgovori, diskusija |
Predavači: |
Zoran Turuk (Ministarstvo mora, prometa i infrastrukture), Zvonimir Jukić (DKOM), Karmen Meić (Grad Varaždin), Loreta Zdrilić (KBC Sestre milosrdnice Zagreb), Alenka Poljičak (APPA) |
Molimo da popunite prijavnicu, nakon čega ćete dobiti ponudu automatski.
Potvrdu o uplati dostavite na e-mail: info@edukacije-appa.hr
Hvala!