www.edukacije-appa.hr

 

Trodnevni trening javne nabave u travnju - ZAGREB 24 boda

 

Redovito stručno usavršavanje u javnoj nabavi - 24 boda

Mjesto održavanja: WMD Poslovni centar, Strojarska 20, Zagreb

Vrijeme održavanja: 02. do 04. travnja 2025.

Kotizacija: 499,00 eura

 

Temeljem Pravilnika o izobrazbi u području javne nabave (NN 154/23) program usavršavanja odobren je od strane Ministarstva gospodarstva, Uprave za politiku javne nabave, te se svakom polazniku daje potvrda o pohađanju programa usavršavanja u trajanju od 24 sata (24 boda).

 

Savjetovanje je namijenjeno:

  • Javnim i sektorskim naručiteljima – obveznicima javne nabave
  • Gospodarskim subjektima - ponuditeljima u sustavu javne nabave
  • Specijalistima javne nabave – sa i bez certifikata
  • Menadžerima koji donose odluke za provođenje postupaka javne nabave (direktorima, rukovoditeljima i dr.)
  • Službenicima u odjelu javne nabave i financija
  • Svima koji rade na pripremi, provedbi i realizaciji nabave
  • Svima koji žele znati više o sustavu javne nabave

  Vrijeme održavanja

  RASPORED PREDAVANJA
8:50 - 9:00    Registracija

1. dan  - 02. travnja

Otvoreni postupak – pravni aspekt sukladno Zakonu o javnoj nabavi i podzakonskim propisima iz područja javne nabave - ZAGREB 8 bodova

Evidencijski broj programa - 20205 - 0082

9:00 - 12:15

pauza  

10:30 - 10:45

    Aktualnosti u javnoj nabavi

    Uloga članova stručnog povjerenstva u pripremi i provedbi postupaka nabave

  • Odgovornost čelnika naručitelja
  • Tko je odgovorniji za provedbu Zakona o javnoj nabavi - čelnik ili članovi stručnog povjerenstva?
  • Uloga stručnog povjerenstva u pripremi tehničkih specifikacija

    Izrada Dokumentacije o nabavi

  • Izrada Dokumentacije o nabavi prema novim zakonskim i podzakonskim propisima 
  • Ogledni primjer DON
  • Kriteriji i dokazi za odabir gospodarskih subjekata
  • Osnove za isključenje
  • Ocjena sposobnosti gospodarskih subjekata - primjeri
  • Rizici kod određivanja kriterija tehničke sposobnosti - reference 
  • Kriteriji i dokazi za odabir ekonomski najpovoljnije ponude
  • ogledni primjeri

      Bitni rokovi

  • Izmjena DON i produženje roka za dostavu ponuda - varijante

   Interaktivna radionica, ogledni primjer DON, pitanja i odgovori

12:15 - 12:45    Pauza
 12:45 – 15:45

   Pregled i ocjena ponuda  - aktualnosti prema novim zakonskim izmjenama 

  • Tijek pregleda i ocjene ponuda
  • Sastavljanje zapisnika o pregledu i ocjeni ponuda
  • Praksa DKOM-a za fazu pojašnjenja i dopunjavanja ponuda
  • Primjena članaka 263. i 293. ZJN 2016.
  • Ažuriranje ESPD-a
  • Upotpunjavanje i dopunjavanje ponude - dopuštene opcije
  • Odluka o odabiru ili odluka o poništenju
  • Zakonske osnove za poništenje postupka

    Registar ugovora 

  • Objava obavijesti o dodjeli ugovora

    Interaktivna radionica, ogledni primjer Zapisnika o pregledu i ocjeni te Odluke o odabiru / poništenju, pitanja i odgovori

2. dan - 03. travnja

Od objave Obavijesti o nadmetanju do objave Obavijesti o dodjeli ugovora - pravni i operativni aspekt postupaka javne nabave na EOJN - WEBINAR 8 bodova

Evidencijski broj programa - 20205 - 0083

9:00 - 12:15

pauza  10:30 - 10:45

    Što je potrebno pripremiti prije objave Obavijesti o nadmetanju?                           

  • unos, izmjene i dopune Plana nabave - praktični primjer na EOJN

    Objava Obavijesti o nadmetanju sa DON i ESPD - praktični primjer na EOJN

  • izrada Obavijesti o nadmetanju na EOJN
  • izrada ESPD zahtjeva od strane naručitelja
  • objavljivanje u Oglasniku EU - TED
  • zakonski i drugi bitni rokovi 

    Izmjene Dokumentacije o nabavi kroz EOJN

  • upiti i pojašnjenja DON kroz EOJN
  • ispravak Obavijesti o nadmetanju - produženje rokova i drugi razlozi - praktični primjer na EOJN

    Objava zbog žalbe na Dokumentaciju o nabavi                             

  • kako naručitelj postupa u slučaju žalbe na DON 
  • obavijest koju naručitelj objavljuje na EOJN - praktični primjer na EOJN

     Javno otvaranje ePonuda

  • priprema za javno otvaranje ponuda
  • postupanje sa dijelovima koji su pristigli izvan EOJN
  • praktični primjer otvaranja ePonuda na EOJN
  • nedostupnost EOJN - kako postupa naručitelj ?

   Interaktivna radionica,  vježba na EOJN, pitanja i odgovori

12:15 - 12:45    Pauza

 12:45 – 15:45

 

        Komunikacija  naručitelja sa ponuditeljima kroz EOJN u fazi pregleda i ocjene ponuda       

  • upiti i pojašnjenja ponuda u javnom nadmetanju na EOJN - praktični primjer na EOJN
  • komunikacija kroz platformu Elektroničkog oglasnika

     Objava Odluke o odabiru i/ili poništenju - praktični primjer na EOJN

  • objava Odluke o odabiru nakon pregleda i ocjene ponuda - praktični primjer na EOJN
  • objava Odluke o poništenju - primjer na EOJN
  • koji dokumenti se učitavaju uz Odluku o odabiru
  • objava na elektroničkom oglasniku EU - TED
  • značajni zakonski rokovi za fazu pregleda i ocjene ponuda

    Žalba na Odluku o odabiru i/ili poništenju                           

  • kako naručitelj postupa u slučaju žalbe na Odluku o odabiru / poništenju
  • objave u EOJN nakon osnovane žalbe na Odluku o odabiru 

     Sklapanje ugovora o javnoj nabavi - Obavijest o dodjeli ugovora /OS

  • prikaz objave Obavijesti o dodjeli ugovora na EOJN
  • Registar ugovora / OS - prijenos podataka iz objave
  • ogledni primjer na EOJN

     Interaktivna radionica,  prikaz na EOJN, pitanja i odgovori

3. dan - 04. travnja

Zaštita tržišnog natjecanja, Elektroničko uredsko poslovanje u javnoj nabavi - ZAGREB 8 bodova

Evidencijski broj programa - 20205 - 0081

9:00 - 12:15

pauza  

10:30 - 10:45

   Zaštita tržišnog natjecanja u javnoj nabavi

  • načelo tržišnog natjecanja u sustavu javne nabave
  • uloga Agencije za zaštitu tržišnog natjecanja
  • Bid rigging
  • Vodič za naručitelje za primjenu pravila zaštite tržišnog natjecanja
  • aktualni primjeri

 Interaktivna radionica, primjeri, pitanja i odgovori

12:15 - 12:45    Pauza
 12:45 – 15:45     Elektroničko uredsko poslovanje u javnoj nabavi
  • zakonska obveza primjene Uredbe o uredskom poslovanju
  • Naputak o brojčanim oznakama pismena te sadržaju evidencija uredskog poslovanja
  • Opće odredbe Uredbe o uredskom poslovanju     
  • Evidencija dokumenata u svezi postupaka javne nabave
  • Povezivanje EOJN RH  i SEUP
  • Primitak pošiljki s naglaskom na zaprimanje dijelova ponude za javna nadmetanja
  • Koji podaci se unose u upisnik o zaprimanju ponuda koja nisu dostavljanja sredstvima elektroničke komunikacije
  • Tehnička priprema akata u postupcima javne nabave

    Interaktivna radionica, pitanja i odgovori

Molimo da popunite prijavnicu, a potvrdu o uplati dostavite na e-mail: info@edukacije-appa.hr

Hvala Vam.