www.edukacije-appa.hr

 

Dvodnevni proljetni trening javne nabave u Zagrebu - 16 bodova 

 

Redovito stručno usavršavanje u javnoj nabavi - 16 bodova

Datum održavanja: 12. do 13. lipnja 2025.

Mjesto održavanja: Zagrebtower, Radnička cesta 80, Zagreb

Kotizacija: 350,00 eura

 

Temeljem Pravilnika o izobrazbi u području javne nabave (NN 154/2023) program usavršavanja odobren je od strane Ministarstva gospodarstva, Uprave za politiku javne nabave, te se svakom polazniku daje potvrda o redovitom usavršavanju u trajanju od 16 sati (16 bodova).

Savjetovanje je namijenjeno:

  • Javnim i sektorskim naručiteljima – obveznicima javne nabave
  • Gospodarskim subjektima – ponuditeljima u sustavu javne nabave
  • Specijalistima javne nabave – sa i bez certifikata
  • Menadžerima koji donose odluke za provođenje postupaka javne nabave (gradonačelnicima, načelnicima, direktorima, rukovoditeljima i dr.)
  • Službenicima u odjelu nabave – svih struka
  • Službenicima koji sudjeluju u pripremi, provedbi i realizaciji nabave
  • Svima koji žele znati više o sustavu javne nabave

Moguće je odabrati pojedinačne edukacije klikom na željeni naslov.

RASPORED PREDAVANJA

8:45 – 9:00    Registracija sudionika

1. dan - 12. lipnja

Od dokumentacije o nabavi, pregleda i ocjene ponuda do ugovora o javnoj nabavi sa osvrtom na najznačajniju pravnu praksu - ZAGREB 8 bodova 

Evidencijski broj programa: 2025-0150

9:00 – 12:15

pauza od

10:30 do 10:45

    Aktualnosti u javnoj nabavi

    Najnovija verzija EOJN 

    Dokumentacija o nabavi

  • Izrada Dokumentacije o nabavi prema zakonskim i podzakonskim propisima 
  • Kriteriji i dokazi za odabir gospodarskih subjekata
  • Rizici kod određivanja kriterija tehničke sposobnosti - reference 
  • Kriteriji i dokazi za odabir ekonomski najpovoljnije ponude
  • Izmjena DON-a 
  • Značajni rokovi - bitne povrede postupka

   Interaktivna radionica, ogledni primjer DON, pitanja i odgovori

12:15 – 12:45    Pauza

12:45 - 16:00

pauza od 14.15 do 14.30

    Pregled i ocjena ponuda  - aktualnosti prema novim zakonskim izmjenama 

  • Tijek pregleda i ocjene ponuda
  • Sastavljanje zapisnika o pregledu i ocjeni ponuda
  • Praksa DKOM-a za fazu pojašnjenja i dopunjavanja ponuda
  • Primjena članaka 263. i 293. ZJN 2016.
  • Ažuriranje ESPD-a
  • Upotpunjavanje i dopunjavanje ponude - dopuštene opcije
  • Odluka o odabiru ili odluka o poništenju
  • Zakonske osnove za poništenje postupka

    Interaktivna radionica, ogledni primjer Zapisnika o pregledu i ocjeni te Odluke o odabiru / poništenju, pitanja i odgovori

2. dan - 13.  lipnja

Javna nabava u EU projektima i financijske korekcije, Dinamički sustav nabave za optimalizaciju nabave

Evidencijski broj programa: 2025 - 0198

9:00 – 12:15

pauza od

10:30 do 10:45

     Financijske korekcije – uzroci, pravne osnove i posljedice

  • Propisi za određivanje financijskih korekcija za PKK, Nacionalni plan oporavka i otpornosti (NPOO) te Integrirani teritorijalni program (ITP)
  • Vrste nepravilnosti
  • Pravila o financijskim korekcijama za Programsko razdoblje 2021.–2027.
  • Najčešće nepravilnosti - praktični primjeri i indikatori za procjenu njihove ozbiljnosti
  • Preporuke za sprječavanje rizika od financijskih korekcija za faze izrade dokumentacije o nabavi, pregleda i ocjene ponuda, te izvršenja ugovora

     Interaktivna radionica, pitanja i odgovori

12:15 – 12:45    Pauza

12:45 - 16:00

pauza od 14.15 do 14.30

     Dinamički sustav nabave - najbolja tehnika za novo vrijeme

  • Dinamički sustav javne nabave - stalna raspoloživost dobavljača
  • Dinamički sustav vs. Okvirni sporazum
  • Priprema dinamičkog sustava nabave
  • Uspostava DSN - 1. faza i Dokumentacija o nabavi za uspostavu Dinamičkog sustava nabave
  • Što definirati u 1. fazi DSN?
  • Poziv na dostavu ponuda - 2. faza
  • Dokumentacija o nabavi - poziv na dostavu ponuda 
  • Sklapanje ugovora u okviru DSN
  • Izjavljivanje žalbe
  • Prednosti DSN
    • prikaz I i II faze Dinamičkog sustava javne nabave

       Interaktivna radionica,  pitanja i odgovori

Molimo da popunite prijavnicu, nakon čega ćete dobiti ponudu automatski.

Potvrdu o uplati dostavite na e-mail: info@edukacije-appa.hr

Hvala Vam.