Datum održavanja:
Petak, 23.12.2016.
Mjesto održavanja:
Hrvatsko katoličko sveučilište, Ilica 242 (ulaz sa Domobranske ulice)
ZAGREB
Rok za prijavu:
Petak, 23.12.2016.
 
time for action

Savjetovanje je namijenjeno:
  • Gospodarskim subjektima – ponuditeljima koji dostavljaju ponude za javna nadmetanja
  • Javnim i sektorskim naručiteljima – obveznicima javne nabave


radovi 2

RASPORED PREDAVANJA I TEME

 
Vrijeme održavanja 11:00 – 15:30
10:30 – 11:00 Registracija polaznika
11:00 – 13:00 FIDIC ugovor o građenju – crvena knjiga
  • Opći i posebni uvjeti FIDIC ugovora
  • Ugovorne strane – naručitelj, izvođač, nadzorni inžinjer
  • Dokumentacija koja čini ugovor
  • Opće obveze izvođača
  • Predstavnik izvođača, podizvođači
  • Vremenski plan izvođenja
    • Početak, kašnjenje i prekid
    • Produljenje roka završetka
    • Troškovi kašnjenja
    • Posljedice privremene obustave radova
Interaktivno predavanje, pitanja i odgovori
13:00 – 13:30 Pauza
13:30 – 15:30 FIDIC ugovori
  • Odgovornost za nedostatke
  • Neispunjenje obveze
  • Čišćenje gradilišta
  • Izmjene i usklađenja
  • Ugovorna cijena i plaćanje
    • Dinamika plaćanja
    • Avansno plaćanje
    • Plaćanje zadržanog iznosa
  • Plaćanje u slučaju izmjena i usklađenja
    • Paušalni iznosi
    • Radovi naplativi po satu
  • Raskid od strane naručitelja
  • Obustava i raskid od strane izvođača
  • Osiguranje
Interaktivno predavanje, pitanja i odgovori

Kotizacija: 990,00 kn

Kotizacija za više polaznika iste tvrtke - odobravamo popust od 15% po svakom polazniku

U kotizaciju je uključen prezentacijski materijal, ogledne primjere Dokumentacije za nadmetanje i Prijedloga ugovora o javnoj nabavi radova, radni pribor.

Uplata i prijava: Kotizacija se uplaćuje unaprijed, na IBAN: HR45 2411 0061 1210 0189 3
Model : 67, Poziv na broj : OIB platitelja; svrha doznake: upisati prezime polaznika ili broj ponude

Sve informacije mogu se dobiti elektronskom poštom na adresi: info@edukacije-appa.hr
ili na broj 099 3800 200

Kako se možete prijaviti:

1) Za prijavu na seminar molimo da popunite prijavnicu, nakon čega će Vam biti dostavljena ponuda, te nakon uplate molim da nam dostavite potvrdu o uplati na
e-mail: info@edukacije-appa.hr

 

Prijavnica

 

2) Prijavu možete napraviti i slanjem osnovnih podataka (imena i prezimena polaznika, naziva tvrtke, OIB-a tvrtke i sjedišta tvrtke, naziva seminara/ programa / radionice za koju se želite prijaviti) na e-mail: info@edukacije-appa.hr , nakon čega ćemo Vam dostaviti ponudu na temelju koje možete izvršiti plaćanje i poslati nam potvrdu o uplati mailom.