www.edukacije-appa.hr

 

 

Uloga službe nabave i financija u planiranju javne i jednostavne nabave, usklađivanje sa proračunom/financijskim planom, definiranje predmeta nabave, procjenjene vrijednosti, trajanja ugovora i početka postupka sukladno zakonskim propisima i internim potrebama - interaktivna radionica u Zagrebu - 8 bodova

 

Redovito stručno usavršavanje u javnoj nabavi - 8 bodova

Mjesto održavanja: Zagrebtower, Radnička cesta 80, Zagreb

Vrijeme održavanja: 09. listopada 2025.

Kotizacija: 199,00 eura 

 

Temeljem Pravilnika o izobrazbi u području javne nabave (NN 154/2023) program usavršavanja odobren je od strane Ministarstva gospodarstva, Uprave za politiku javne nabave, te se svakom polazniku daje potvrda o pohađanju programa usavršavanja u trajanju od 8 sati (8 bodova).

Usavršavanje je namijenjeno:

  • Javnim i sektorskim naručiteljima – obveznicima javne nabave
  • Gospodarskim subjektima – ponuditeljima u sustavu javne nabave
  • Specijalistima javne nabave – sa i bez certifikata
  • Menadžerima koji donose odluke za provođenje postupaka javne nabave (gradonačelnicima, načelnicima, direktorima, rukovoditeljima i dr.)
  • Službenicima u odjelu nabave – svih struka sa i bez certifikata
  • Službenicima u odjelu financija, revizije i tehničkih poslova
  • Službenicima koji sudjeluju u pripremi, provedbi i realizaciji nabave
  • Svima koji žele znati više o sustavu javne nabave

RASPORED PREDAVANJA

Uloga službe nabave i financija u planiranju javne i jednostavne nabave, usklađivanje sa proračunom/financijskim planom, definiranje predmeta nabave, procjenjene vrijednosti, trajanja ugovora i početka postupka sukladno zakonskim propisima i internim potrebama - interaktivna radionica u Zagrebu - 8 bodova

Evidencijski broj programa: 2025 - 0341

       8:55 - 9:00    Registracija polaznika

9:00 - 15:45

pauza

10:30 - 10:45

 

      Uloga stručnih službi naručitelja u kreiranju Plana nabave za 2026. godinu

  • Učinkovita interna suradnja u svrhu izrade Plana nabave
  • Proračun / Financijski plan kao osnova za izradu Plana nabave
  • Utjecaj Odjela/ službi financija i računovodstva
  • Objedinjavanje potreba svih krajnjih korisnika 

     Izrada Plana javne i jednostavne nabave za 2026.

  • Zakonski okvir kroz ZJN 2016 i Pravilnik o planu nabave
  • Definiranje predmeta nabave - uobičajeni i povremeni predmeti nabave
  • Grupe - da ili ne
  • Analiza tržišta – izvor informacija
  • Procjenjena vrijednost i planirana vrijednost - metodologija izračuna
  • Određivanje trajanja ugovora
  • Početak postupka - kako procjeniti početak
  • Tko donosi Plan nabave - utjecaj osnivačkih akata 

    Interaktivna radionica,  pitanja i odgovori, diskusija

12:15 - 12:45     Pauza
12:45 - 15:45

        EOJN - tehnički aspekt za unos plana nabave

  • Sadržaj plana nabave – EOJN upute
  • Kako se priprema i objavljuje plan nabave 
  • vježba

    Interaktivna radionica,  pitanja i odgovori, diskusija

Molimo da popunite prijavnicu direktno na web stranici, nakon čega će na vaš mail stići ponuda automatski.

Potvrdu o uplati dostavite na e-mail: info@edukacije-appa.hr

Hvala Vam.