www.edukacije-appa.hr

 

Četverodnevni online trening javne nabave - WEBINARI 32 boda

Datum održavanja: 25. do 28. studenog 2025.

Mjesto održavanja: WEBINARI

Kotizacija: 550,00 eura 

 

Redovito stručno usavršavanje - 32 boda za specijaliste javne nabave

Temeljem Pravilnika o izobrazbi u području javne nabave (NN 154/2023) program usavršavanja odobren je od strane Ministarstva gospodarstva, Uprave za politiku javne nabave, te se svakom polazniku daje potvrda o pohađanju programa usavršavanja u trajanju od 32 sata (32 boda).

 

Savjetovanje je namijenjeno:

  • Javnim i sektorskim naručiteljima – obveznicima javne nabave
  • Gospodarskim subjektima – ponuditeljima u sustavu javne nabave
  • Specijalistima i stručnjacima javne nabave – sa i bez certifikata
  • Menadžerima koji donose odluke za provođenje postupaka javne nabave (gradonačelnicima, načelnicima, direktorima, rukovoditeljima i dr.)
  • Službenicima u odjelu nabave – svih struka
  • Službenicima koji sudjeluju u pripremi, provedbi i realizaciji nabave
  • Svima koji žele znati više o sustavu javne nabave

RASPORED PREDAVANJA

8:55 – 9:00

   Registracija polaznika                                                          

1. dan - 25. studeni

Planiranje nabave za 2026. godinu, Uloga stručnog povjerenstva u definiranju tehničkih specifikacija, opisa predmeta nabave, jednakovrijednosti -  WEBINAR 8 bodova

Evidencijski broj programa: 2025 - 0399

9:00 – 15:45

Pauza

od 10.30 do 10.45

 od 12.15 do 12.45

      Planiranje nabave za 2026. godinu

  • Zakonski okvir kroz ZJN 2016 i Pravilnik o planu nabave
  • Definiranje predmeta nabave - uobičajeni i povremeni predmeti nabave
  • Grupe - da ili ne
  • Analiza tržišta – izvor informacija
  • Procjenjena vrijednost i planirana vrijednost - metodologija izračuna
  • Određivanje trajanja ugovora
  • Početak postupka - kako procjeniti početak
  • Tko donosi Plan nabave - utjecaj osnivačkih akata 

      EOJN - tehnički aspekt za unos plana nabave

  • Sadržaj plana nabave – EOJN upute
  • Kako se priprema i objavljuje plan nabave 
  • prikaz postupanja u EOJN

       Izvješće o realizaciji Plana nabave za 2024. godinu za interne potrebe naručitelja i za potrebe revizora u nadzoru naručitelja 

      Uloga stručnog povjerenstva u pripremi postupka javne nabave

  • Uloga stručnog povjerenstva u opisu predmeta nabave
  • Tko definira tehničke specifikacije?
  • Korištenje marki i normi u opisu predmeta nabave
  • Jednakovrijednost - prednosti i mane korištenja oznake "jednakovrijednosti"
  • Načelo tržišnog nadmetanja i opis predmeta nabave
  • Dokazi i dokumenti o sukladnosti ponuđenog predmeta nabave sa zahtjevima u Dokumentaciji o nabavi
  • Opcije upotpunjavanja i dopunjavanja tehničkih specifikacija u fazi pregleda i ocjene ponude
  • Rizici nedovoljno dobro definiranih tehničkih specifikacija u realizaciji ugovora

     Interaktivna radionica, ogledni primjeri, pitanja i odgovori, diskusija

2. dan - 26. studeni

Definiranje kriterija i dokaza za odabir ENP, Pregled i ocjena ponude sa osvrtom na pravnu paksu, Zapisnik o pregledu i ocjeni ponuda, Pravilnik o nadzoru nad provedbom ZJN 2016 - WEBINAR 8 bodova

Evidencijski broj programa - 2025 - 0398

9:00 – 15:45

Pauza

od 10.30 do 10.45

 od 12.15 do 12.45

      Ekonomski najpovoljnija ponuda  - ENP

  • ENP za robe, usluge i radove
    • ogledni primjeri kriterija za odabir ENP
  • Odnos cijene i kvalitete
  • Trošak životnog vijeka u definiranju kriterija za odabir ENP
  • Rok isporuke i rok izvršenja kao kriterij za odabir ponude
  • Modeli ocjenjivanja ponuda 
    • ogledni primjeri formula za ocjenu ponuda
    • primjeri formula za  kvalitativno bodovanje i automatsko rangiranje ponuda na novoj platformi EOJN

       Pregled i ocjena ponuda  - aktualnosti 

  • Tijek pregleda i ocjene ponuda
  • Sastavljanje Zapisnika o pregledu i ocjeni ponuda
  • Praksa DKOM-a za fazu pojašnjenja i dopunjavanja ponuda
  • Primjena članaka 263. i 293. ZJN 2016.
  • Ažuriranje ESPD-a
  • Upotpunjavanje i dopunjavanje ponude - dopuštene opcije
  • Odluka o odabiru ili odluka o poništenju
  • Zakonske osnove za poništenje postupka

         Pravilnik o nadzoru nad provedbom ZJN 2016

  • nadzor u sustavu javne nabave
  • sadržaj i oblik predstavki 
  • upravni nadzor
  • zapisnik o provedenom nadzoru

     Interaktivna radionica, pitanja i odgovori, diskusija

3. dan - 27. studeni

Izmjene ugovora o javnoj nabavi, aneksi i raskidi sukladno ZJN 2016 i ZOO, Registar ugovora i okvirnih sporazuma,Javna nabava uz kriterije za zelenu javnu nabavu - WEBINAR 8 bodova

Evidencijski broj programa - 2025 - 0401

9:00 – 15:45

Pauza

od 10.30 do 10.45

 od 12.15 do 12.45

       Aneksi i raskidi ugovora o javnoj nabavi prema Zakonu o obveznim odnosima

  • Izmjene ugovora sukladno ZJN 2016 i Zakonu o obveznim odnosima
    • Moguće izmjene ugovora po ZJN 2016
    • Što je potrebno napraviti u slučaju promjene ugovorenog iznosa?
    • Izmjene vremenskog trajanja ugovora
    • Značajne izmjene cijena i utjecaj na ugovore - što su mogućnosti naručitelja?
    • Moguće izmjene po Zakonu o obveznim odnosima
    • Primjeri (kašnjenje izvođača, zamjena podugovaratelja, nedostaci u izvođenju, uloga nadzora)
    • Izmjene ugovora uslijed nepredvidih okolnosti - na zahtjev dobavljača ili zbog okolnosti sa strane naručitelja
  • Ograničenja u izvršenju ugovora
  • Preduvjeti za aneksiranje ugovora o javnoj nabavi
  • Raskidi ugovora
  • Jamstva

      Poništenje postupaka javne nabave prije i nakon dostave ponuda   

      Registar ugovora / okvirnih sporazuma / narudžbenica

  • Registar ugovora za javnu i jednostavnu nabavu -  pretpostavke za unos ažuriranih podataka
  • Pravni i tehnički okvir 
  • Objava i ažuriranje
  • izmjena ugovora
  • grupni unos narudžbenica
  • evidencija novog gospodarskog subjekta

      Hrvatski nacionalni okvir - Odluka o provedbi zelene javne nabave za sljedeće predmet nabave: 

  • električna energija
  • uredski papir
  • papirna konfekcija
  • sredstva za čišćenje i higijenu
  • usluga čišćenja prostorija
  • računala i računalna oprema
  • toneri i tinte
  • proizvodi od tiskanog papira, proizvodi od papira za pisanje i papirnate vrećice
  • promotivni materijali
  • oprema za snimanje, obradu i prikaz slike i televizori
  • klima uređaji
  • svjetiljke i električne žarulje
  • vozila za cestovni promet
  • pneumatici za motorna vozila
  • namještaj i građevinska stolarija i ostali građevinski elementi od drva
  • prehrana i catering
  • odjeću

   Pravilnik o zahtjevima energetske učinkovitosti proizvoda povezanih s energijom u postupcima javne nabave     

   Ekološki uvjeti (zelena javna nabava) u Dokumentaciji o nabavi 

  • tehničke specifikacije
  • kriterij za odabir ponude
  • uvjeti ugovaranja

    Interaktivna radionica, pitanja i diskusija

4. dan - 28. studeni

Aktualnosti u javnoj nabavi, Javna nabava u EU projektima i financijske korekcije, Dinamički sustav nabave - WEBINAR 8 bodova

Evidencijski broj programa: 2025 - 0400

9:00 – 15:45

Pauza

od 10.30 do 10.45

 od 12.15 do 12.45

 

 

      Aktualnosti u području javne nabave

      Financijske korekcije - pravila 

  • Ex post kontrola postupaka javne nabave
  • Provjere na licu mjesta
  • Postupak utvrđivanja nepravilnosti u EU projektima
  • Odluka o utvrđenoj nepravilnosti
  • Neprihvatljivost troškova utvrđenih tijekom provedbe postupaka provjere 

     Dinamički sustav javne nabave - stalna raspoloživost dobavljača    

  • Što je dinamički sustav nabave (dalje: DSN) i za što se koristi
  • Uspostava dinamičkog sustava nabave
  • Pravna zaštita
  • Prednosti i nedostaci dinamičkog sustava nabave
  • Objava u EOJN-u RH
  • Prednosti dinamičkog sustava nabave 


   Interaktivna radionica, prikaz rada na EOJN, pitanja i odgovori

Molimo da popunite prijavnicu direktno na web  stranici, nakon čega ćete dobiti ponudu automatski.

Potvrdu o uplati dostavite na e-mail: info@edukacije-appa.hr

Hvala vam.