www.edukacije-appa.hr

 

Trodnevni program usavršavanja za javnu nabavu u prosincu - interaktivna radionica u Zagrebu 24 boda

 

Redovito stručno usavršavanje u javnoj nabavi - 24 boda

Datum održavanja: 03. do 05. prosinca 2025.

Mjesto održavanja: WESPA SPACES, Ul. Vjekoslava Heinzela 60, Zagreb

Kotizacija: 530,00 eura

 

Temeljem Pravilnika o izobrazbi u području javne nabave (NN 154/2023) program usavršavanja odobren je od strane Ministarstva gospodarstva, Uprave za politiku javne nabave, te se svakom polazniku daje potvrda o redovitom usavršavanju u trajanju od 24 sata (24 boda).

Savjetovanje je namijenjeno:

  • Javnim i sektorskim naručiteljima – obveznicima javne nabave
  • Gospodarskim subjektima – ponuditeljima u sustavu javne nabave
  • Specijalistima javne nabave – sa i bez certifikata
  • Menadžerima koji donose odluke za provođenje postupaka javne nabave (gradonačelnicima, načelnicima, direktorima, rukovoditeljima i dr.)
  • Službenicima u odjelu nabave – svih struka
  • Službenicima koji sudjeluju u pripremi, provedbi i realizaciji nabave
  • Svima koji žele znati više o sustavu javne nabave

RASPORED PREDAVANJA

8:45 – 9:00    Registracija sudionika

1. dan - 03. prosinca

Od planiranja nabave do izvršnosti Odluke o odabiru – pravni  i tehnički aspekt sukladno ZJN 2016 - ZAGREB 8 bodova 

Evidencijski broj programa: 2025 - 0350

9:00 – 12:15

pauza od

10:30 do 10:45

      Priprema javne nabave

      Planiranje nabave za 2026. godinu

  • Zakonski okvir kroz ZJN 2016 i Pravilnik o planu nabave
  • Definiranje predmeta nabave - uobičajeni i povremeni predmeti nabave
  • Grupe - da ili ne
  • Analiza tržišta – izvor informacija
  • Procjenjena vrijednost i planirana vrijednost - metodologija izračuna
  • Određivanje trajanja ugovora
  • Početak postupka - kako procjeniti početak
  • Tko donosi Plan nabave - utjecaj osnivačkih akata 

      Dokumentacija o nabavi kroz EOJN

  • prethodno savjetovanje sa gospodarskim  subjektima 
  • tehničke specifikacije
  • troškovnik
  • osnove za isključenje
  • uvjeti i dokazi sposobnosti
  • ESPD - preliminarni dokaz o ispunjavanju kriterija za GS
  • Ekonomski najpovoljnija ponuda - definiranje financijskih i nefinancijskih kriterija

      Izrada i objava poziva za nadmetanje

  • tijek kroz EOJN

      Komunikacija tijekom postupka između naručitelja i gospodarskih subjekata

  • upiti od strane zainteresiranih gospodarskih subjekata i odgovori  naručitelja
  • prikaz kroz EOJN

   Interaktivna radionica, ogledni primjer Dokumentacije o nabavi na EOJN, pitanja i odgovori

12:15 – 12:45     Pauza
12:45 - 15:45

      Pregled i ocjena ponuda  kroz EOJN

  • Tijek pregleda i ocjene ponuda
  • Komunikacija naručitelja i ponuditelja u fazi pregleda i ocjene ponuda
  • Upotpunjavanje i dopunjavanje ponude - dopuštene opcije
  • Primjena članaka 263. i 293. ZJN 2016.
  • Ažuriranje ESPD-a
  • Sastavljanje zapisnika o pregledu i ocjeni ponuda

      Odluka o odabiru ili odluka o poništenju kroz EOJN

  • donošenje odluke o odabiru - generiranje na EOJN
  • mogućnosti poništenja postupka
  • rok mirovanja i izvršnost odluke o odabiru

    Interaktivna radionica, ogledni primjer rada na EOJN, pitanja i odgovori

2. dan - 04. prosinca

AI Artificial intelligence - Umjetna inteligencija u funkciji planiranja, pripreme i provedbe javne nabave - interaktivna radionica u Zagrebu - 8 bodova

Evidencijski broj programa : 2025 - 0409

9:00 – 15:45

 

Pauze:

10.30 - 10.45

12:15 - 13.00

      Mogućnosti i rješenja temeljena na Umjetnoj inteligenciji  (UI)

      Razumjevanje i identificiranje potrebe za UI

      Pravni okvir i regulativa UI tehnologija

  • Zašto UI treba pravila?
  • Specifičnosti vezane uz odgovornost, zaštitu podataka i pravnu sigurnost pri korištenju AI alata

     UI pismenost - ključna poslovna vještina

     Interaktivna radionica

  • Rad na primjerima iz prakse, uz demonstraciju primjene UI tehnologija
  • Prikaz korištenja različitih UI aplikacija za prikupljanje informacija u različitim područjima (pravni odgovori za razne situacije, pronalaženje savjeta i primjera za javnu nabavu )
  • Upute za izradu sažetaka i dokumenata

    Diskusija i pitanja sudionika

  • Razmjena iskustava i rješavanje konkretnih pravnih problema pomoću UI alata.

3. dan - 05. prosinca

Zakon o izmjenama i dopunama ZJN 2016, Izmjene ugovora o javnoj nabavi, aneksi i raskidi sukladno ZJN 2016 i ZOO - ZAGREB 8 bodova

 Evidencijski broj programa: 2025 - 0407

9:00 – 12:15

pauza od

10:30 do 10:45

     Aktualno o Zakonu o izmjenama i dopunama ZJN 2016

  • pregled izmjena i dopuna ZJN u eSavjetovanju
  • izmjene u području sukoba interesa
  • izmjene u odnosu na okolnosti "nekažnjavanja" gospodarskog subjekta i osobe ovlaštene za zastupanje
  • izmjene vrijednosnih pragova za jednostavnu nabavu
  • izmjene naknada za podnošenje žalbe na postupke javne nabave
  • druge značajne izmjene

      Aneksi i raskidi ugovora o javnoj nabavi prema Zakonu o obveznim odnosima

  • Izmjene ugovora sukladno ZJN 2016 i Zakonu o obveznim odnosima
    • Moguće izmjene ugovora po ZJN 2016
    • Što je potrebno napraviti u slučaju promjene ugovorenog iznosa?
    • Izmjene vremenskog trajanja ugovora
    • Značajne izmjene cijena i utjecaj na ugovore - što su mogućnosti naručitelja?
    • Moguće izmjene po Zakonu o obveznim odnosima
    • Primjeri (kašnjenje izvođača, zamjena podugovaratelja, nedostaci u izvođenju, uloga nadzora)
    • Izmjene ugovora uslijed nepredvidih okolnosti - na zahtjev dobavljača ili zbog okolnosti sa strane naručitelja
  • Ograničenja u izvršenju ugovora
  • Preduvjeti za aneksiranje ugovora o javnoj nabavi
  • Raskidi ugovora
  • Jamstva  
    Interaktivna radionica, pitanja i diskusija

12:15 – 12:45

   Pauza

12:45 - 15:45

 

    Poništenje postupaka javne nabave prije i nakon dostave ponuda

    Registar ugovora / okvirnih sporazuma / narudžbenica

  • Registar ugovora za javnu i jednostavnu nabavu -  pretpostavke za unos ažuriranih podataka
  • Pravni i tehnički okvir 
  • Objava i ažuriranje
  • izmjena ugovora
  • grupni unos narudžbenica
  • evidencija novog gospodarskog subjekta

      Interaktivna radionica, pitanja i diskusija

Prijavnicu možete popuniti direktno na web stranici, nakon čega ćete dobiti ponudu automatski.

Potvrdu o uplati dostavite na e-mail: info@edukacije-appa.hr

Hvala Vam.