www.edukacije-appa.hr

 

Trodnevni online trening javne nabave u srpnju - WEBINARI 24 boda

 

Redovito stručno usavršavanje u javnoj nabavi - 24 boda

Datum održavanja: 23. do 25. srpnja 2025.

Mjesto održavanja: WEBINARI

Kotizacija: 440,00 eura

 

Temeljem Pravilnika o izobrazbi u području javne nabave (NN 154/2023) program usavršavanja odobren je od strane Ministarstva gospodarstva, Uprave za politiku javne nabave, te se svakom polazniku daje potvrda o redovitom usavršavanju u trajanju od 24 sata (24 boda).

Savjetovanje je namijenjeno:

  • Javnim i sektorskim naručiteljima – obveznicima javne nabave
  • Gospodarskim subjektima – ponuditeljima u sustavu javne nabave
  • Specijalistima javne nabave – sa i bez certifikata
  • Menadžerima koji donose odluke za provođenje postupaka javne nabave (gradonačelnicima, načelnicima, direktorima, rukovoditeljima i dr.)
  • Službenicima u odjelu nabave – svih struka
  • Službenicima koji sudjeluju u pripremi, provedbi i realizaciji nabave
  • Svima koji žele znati više o sustavu javne nabave

RASPORED PREDAVANJA

8:55 – 9:00    Registracija sudionika

1. dan - 23. srpnja

Od Dokumentacije o nabavi do izvršnosti Odluke o odabiru – pravni i tehnički aspekt sukladno ZJN 2016  - WEBINAR 8 bodova

Evidencijski broj programa: 2025-0231

9:00 – 12:15

pauza od

10:30 do 10:45

     Priprema javne nabave

     Dokumentacija o nabavi kroz EOJN

  • prethodno savjetovanje sa gospodarskim  subjektima 
  • tehničke specifikacije
  • troškovnik
  • osnove za isključenje
  • uvjeti i dokazi sposobnosti
  • ESPD - preliminarni dokaz o ispunjavanju kriterija za GS
  • Ekonomski najpovoljnija ponuda - definiranje financijskih i nefinancijskih kriterija

      Izrada i objava poziva za nadmetanje

  • tijek kroz EOJN

      Komunikacija tijekom postupka između naručitelja i gospodarskih subjekata

  • upiti od strane zainteresiranih gospodarskih subjekata i odgovori  naručitelja
  • prikaz kroz EOJN

   Interaktivna radionica, ogledni primjer Dokumentacije o nabavi na EOJN, pitanja i odgovori

12:15 – 12:45    Pauza

12:45 - 16:00

pauza od 14.15 do 14.30

      Pregled i ocjena ponuda  kroz EOJN

  • Tijek pregleda i ocjene ponuda
  • Komunikacija naručitelja i ponuditelja u fazi pregleda i ocjene ponuda
  • Upotpunjavanje i dopunjavanje ponude - dopuštene opcije
  • Primjena članaka 263. i 293. ZJN 2016.
  • Ažuriranje ESPD-a
  • Sastavljanje zapisnika o pregledu i ocjeni ponuda

      Odluka o odabiru ili odluka o poništenju kroz EOJN

  • donošenje odluke o odabiru - generiranje na EOJN
  • mogućnosti poništenja postupka
  • rok mirovanja i izvršnost odluke o odabiru

    Interaktivna radionica, ogledni primjer rada na EOJN, pitanja i odgovori

2. dan - 24. srpnja

Sklapanje i izvršenje ugovora o javnoj nabavi, aneksi i raskidi sukladno ZJN 2016 i Zakonu o obveznim odnosima - WEBINAR 8 bodova

 Evidencijski broj programa: 2025 - 0232

9:00 – 12:15

pauza od

10:30 do 10:45

     Sklapanje i realizacija ugovora o javnoj nabavi 

  • Priprema i potpisivanje ugovora
  • obvezni elementi ugovora
  • Ogledni primjer ugovora o javnoj nabavi 
  • Obveze po ZJN 2016
  • Jamstva u ugovaranju 
  • Naplata jamstava

    Interaktivna radionica, pitanja i diskusija

12:15 – 12:45

   Pauza

12:45 - 15:45

 

     Aneksi i raskidi ugovora o javnoj nabavi prema Zakonu o obveznim odnosima

  • Izmjene ugovora sukladno ZJN 2016 i Zakonu o obveznim odnosima
    • Moguće izmjene ugovora po ZJN 2016
    • Što je potrebno napraviti u slučaju promjene ugovorenog iznosa?
    • Izmjene vremenskog trajanja ugovora
    • Značajne izmjene cijena i utjecaj na ugovore - što su mogućnosti naručitelja?
    • Moguće izmjene po Zakonu o obveznim odnosima
    • Primjeri (kašnjenje izvođača, zamjena podugovaratelja, nedostaci u izvođenju, uloga nadzora)
    • Izmjene ugovora uslijed nepredvidih okolnosti - na zahtjev dobavljača ili zbog okolnosti sa strane naručitelja
  • Ograničenja u izvršenju ugovora
  • Preduvjeti za aneksiranje ugovora o javnoj nabavi
  • Raskidi ugovora
  • Jamstva

    Poništenje postupaka javne nabave prije i nakon dostave ponuda

      Interaktivna radionica, pitanja i diskusija

3. dan - 25. srpnja

Javna nabava u EU projektima i financijske korekcije, nova pravila revizije EU projekata, EX post kontrola javne nabave u EU projektima  - WEBINAR 8 bodova

Evidencijski broj programa: 2025-0233

9:00 – 12:15

pauza od

10:30 do 10:45

    Javna nabava u EU projektima, nepravilnosti i  financijske korekcije - primjeri korisnika

  • Javna nabava u funkciji uspješne realizacije EU projekta
  • pravovremena priprema postupka javne nabave, troškovnika i uvjeta za nadmetanje
  • Planiranje provedbe javne nabave u EU projektu – Projektni plan nabave
  • Ex ante kontrola postupka javne nabave – preporuke za pripremu
  • nepravilnosti i financijske korekcije u EU projektima - primjeri korisnika

    Jednostavna nabava u EU projektima

     Financijske korekcije - pravila 

  • Ex post kontrola postupaka javne nabave
  • Provjere na licu mjesta
  • Postupak utvrđivanja nepravilnosti u EU projektima
  • Odluka o utvrđenoj nepravilnosti
  • Neprihvatljivost troškova utvrđenih tijekom provedbe postupaka provjere

    Interaktivna radionica, ogledni primjeri, pitanja i odgovori

12:15 – 12:45    Pauza
12:45 - 15:45

      Nova pravila revizije EU projekata - NPOO

  • Specifičnosti u reviziji projekata financiranih iz NPPO-a    

      Ex post kontrola javne i  jednostavne nabave

  • Glavne značajke ex post kontrole postupaka javne nabave
  • Uloga kontrolnih tijela u ex post kontroli
  • Ex post kontrola tehničke i stručne sposobnosti
  • Izvršenje i izmjene ugovora o javnoj nabavi
  • Prihvatljivost izmjene ugovora i novonastalog troška
  • ogledni primjeri najčešćih grešaka u provedbi javne nabave

       Interaktivna radionica, ogledni primjeri, pitanja i odgovori

Prijavnicu možete popuniti direktno na web stranici, nakon čega ćete dobiti ponudu automatski.

Potvrdu o uplati dostavite na e-mail: info@edukacije-appa.hr

Hvala Vam.