www.edukacije-appa.hr

 

Dvodnevno stručno usavršavanje za javnu i jednostavnu nabavu u siječnju -  WEBINARI 16 bodova

 

Redovito stručno usavršavanje u javnoj nabavi - 16 bodova

Mjesto održavanja: WEBINARI

Vrijeme održavanja: 15. do 16. siječnja 2026.

Kotizacija: 305,00 eura 

 

Temeljem Pravilnika o izobrazbi u području javne nabave (NN 154/2023) program usavršavanja odobren je od strane Ministarstva gospodarstva, Uprave za politiku javne nabave, te se svakom polazniku daje potvrda o pohađanju programa usavršavanja u trajanju od 16 sati (16 bodova).

Usavršavanje je namijenjeno:

  • Javnim i sektorskim naručiteljima – obveznicima javne nabave
  • Gospodarskim subjektima – ponuditeljima u sustavu javne nabave
  • Specijalistima javne nabave – sa i bez certifikata
  • Menadžerima koji donose odluke za provođenje postupaka javne nabave (gradonačelnicima, načelnicima, direktorima, rukovoditeljima i dr.)
  • Službenicima u odjelu nabave – svih struka sa i bez certifikata
  • Službenicima u odjelu financija, revizije i tehničkih poslova
  • Službenicima koji sudjeluju u pripremi, provedbi i realizaciji nabave
  • Svima koji žele znati više o sustavu javne nabave

RASPORED PREDAVANJA

       8:55 - 9:00    Registracija polaznika

1. dan - 15. siječnja 2026.

Aktualnosti u području javne nabave, Planiranje javne i jednostavne nabave za 2026. godini, Registar ugovora/okvirnih sporazuma/narudžbenica - WEBINAR 8 bodova

Evidencijski broj programa: 2025 - 0330

9:00 - 12:15

pauza

10:30 - 10:45

     Aktualnosti u području javne nabave ZJN 2016

     Planiranje javne i jednostavne nabave za 2026. godinu

  • Zakonski okvir kroz ZJN 2016 i Pravilnik o planu nabave
  • Definiranje predmeta nabave - uobičajeni i povremeni predmeti nabave
  • Grupe - da ili ne
  • Analiza tržišta – izvor informacija
  • Procjenjena vrijednost i planirana vrijednost - metodologija izračuna
  • Određivanje trajanja ugovora
  • Početak postupka - kako procjeniti početak
  • Tko donosi Plan nabave - utjecaj osnivačkih akata naručitelja

      EOJN - tehnički aspekt za unos plana nabave

  • Sadržaj plana nabave – EOJN upute
  • Kako se priprema i objavljuje plan nabave 
  • prikaz postupanja u EOJN

   Interaktivna radionica,  pitanja i odgovori, diskusija

12:15 - 12:45    Pauza
12:45 do 15:45

   Izvješće o realizaciji Plana nabave za 2025. godinu za interne potrebe naručitelja i za potrebe revizora u nadzoru naručitelja 

     Registar ugovora / okvirnih sporazuma / narudžbenica za javnu i jednostavnu nabavu

  • Registar ugovora -  pretpostavke za unos ažuiranih podataka
    • Pravni i tehnički okvir 
    • Objava i ažuriranje
    • izmjene ugovora - evidentiranje na EOJN
  • prikaz rada na EOJN 

     Interaktivna radionica,  pitanja i odgovori, diskusija

Veza s ProcurcompRH kompetencijama:

  1. Planiranje
  2. Zakonodavstvo u području javne nabave
  3. eNabava
  4. Procjena potreba
  5. Dokumentacija o nabavi
  6. Pregled i ocjena ponuda
  7. Upravljanje ugovorima
  8. Komunikacija
  9. Suradnja stručnjaka u javnoj nabavi
  10. Izvještavanje i procjena uspješnosti ishoda javne nabave

Ishodi učenja:

  1. Razumjevanje izrade plana nabave za javnu i jednostavnu nabavu u 2026. godini
  2. Ažuriranje Registra ugovora / okvirnih sporazuma / narudžbenica
  3. Upoznavanje sa novostima u području ZJN 2016.
 

2. dan - 16. siječnja 2026.

Uloga stručnog povjerenstva u definiranju predmeta nabave, tehničkih specifikacija i određivanju rokova, Sukob interesa i prekršajna odgovornost naručitelja i stručnog povjerenstva - WEBINAR 8 bodova

Evidencijski broj programa: 2025 - 0333

9:00 - 12:15

pauza

10:30 - 10:45

      Uloga stručnog povjerenstva u pripremi postupka javne nabave

  • Uloga stručnog povjerenstva u opisu predmeta nabave
  • Tko definira tehničke specifikacije?
  • Korištenje marki i normi u opisu predmeta nabave
  • Jednakovrijednost - prednosti i mane korištenja oznake "jednakovrijednosti"
  • Načelo tržišnog nadmetanja i opis predmeta nabave
  • Dokazi i dokumenti o sukladnosti ponuđenog predmeta nabave sa zahtjevima u Dokumentaciji o nabavi
  • Opcije upotpunjavanja i dopunjavanja tehničkih specifikacija u fazi pregleda i ocjene ponude
  • Rizici nedovoljno dobro definiranih tehničkih specifikacija u realizaciji ugovora
  • Osobito bitne povrede u domeni rokova u javnoj nabavi

    Interaktivna radionica,  pitanja i odgovori, diskusija

12:15 - 12:45    Pauza
12:45 do 15:45

     Sukob interesa u području javne nabave

  • Zakonodavni okvir za sukob interesa u javnoj i jednostavnoj nabavi
  • Ovlaštene osobe naručitelja - tko je u sukobu interesa?
  • Izjave o postojanju ili nepostojanju sukoba interesa
  • Povezane osobe ovlaštenih predstavnika naručitelja
  • sukob interesa i prethodno sudjelovanje ponuditelja u pripremi postupka
  • sukobljeni poslovni interesi
  • sukob interesa obveznika Zakona o sprječavanju sukoba interesa

      Prekršajna odgovornost naručitelja i stručnog povjerenstva

  • prekršajna odgovornost odgovornih osoba
  • prekršajna odgovornost u području planiranja i evidencije sklopljenih ugovora
  • prekršajna odgovornost za javnu i jednostavnu nabavu

     Interaktivna radionica, ogledni primjeri, pitanja i odgovori, diskusija

Veza s ProcurcompRH kompetencijama:

  1. Životni ciklus nabave
  2. Zakonodavstvo u području javne nabave
  3. Poznavanje specifičnosti kategorije roba, usluga i radova
  4. Analiza i uključivanje tržišta
  5. Strategija javne nabave
  6. Tehničke specifikacije
  7. Dokumentacija o nabavi
  8. Komunikacija
  9. Suradnja stručnjaka u javnoj nabavi
  10. Analitičko i kritičko razmišljanje

Ishodi učenja:

  1. Suradnja stručnog povjerenstva sa krajnjim korisnicima u svrhu optimalno učinkovite nabave
  2. Objedinjavanje informacija o potrebama krajnjih korisnika i mogućnostima nabave na tržištu
  3. Priprema tehničkih specifikacija i usklađivanje sa zakonskim odredbama u području javne nabave
  4. Upoznavanje sa odredbama sukoba interesa i prekršajne odgovornosti u javnoj i jednostavnoj nabavi

Prijavnicu možete popuniti direktno na web stranici, nakon čega će na vaš mail stići ponuda automatski.

Potvrdu o uplati dostavite na e-mail: info@edukacije-appa.hr

Upute za prijavu i sudjelovanje na online predavanjima pogledajte na poveznici (linku) koje ćete pronaći na web stranici za predmetnu edukaciju.

Hvala Vam.