Datum održavanja:
Srijeda, 23.02.2022.
Mjesto održavanja:

WEBINAR
 
Lokacija na karti  
Print / PDF
Preuzmite Program
 
Aktualnosti, Check lista – od imenovanja stručnog povjerenstva do sklapanja ugovora o javnoj nabavi - WEBINAR 8 bodova

Redovito usavršavanje u javnoj nabavi - 8 bodova

Savjetovanje je namijenjeno:

  • Javnim i sektorskim naručiteljima – obveznicima javne nabave
  • Gospodarskim subjektima – ponuditeljima u sustavu javne nabave
  • Specijalistima javne nabave – sa i bez certifikata
  • Menadžerima koji donose odluke za provođenje postupaka javne nabave (gradonačelnicima, načelnicima, direktorima, rukovoditeljima i dr.)
  • Službenicima u odjelu nabave – svih struka
  • Službenicima koji sudjeluju u pripremi, provedbi i realizaciji nabave
  • Svima koji žele znati više o sustavu javne nabave bez obzira da li posjeduju certifikat za javnu nabavu

RASPORED PREDAVANJA

8:55 – 9:00

   Registracija sudionika                                             

9:00 – 12:15

pauza

10:30 - 10:45

    Aktualnosti u javnoj nabavi   

   Check lista - od imenovanja povjerenstva do sklapanja ugovora o javnoj nabavi - 1. dio

  • Aktivnosti tijekom pripreme postupka javne nabave
  • Check lista A - kontrolni alat za redoslijed aktivnosti u pripremi postupka
  • obveze koje su propisane Zakonom o javnoj nabavi za pripremu postupka
  • što još naručitelj korisno može napraviti tijekom pripreme postupka za kvalitetan postupak nabave
  • koje dokumente naručitelj obvezno stavlja na raspolaganje gospodarskim subjektima u svrhu davanja ponude?
  • informacije u prethodnom savjetovanju
  • obveze koje su propisane Zakonom o fiskalnoj odgovornosti
    • ogledni primjer odluke o imenovanju povjerenstva
    • ogledni primjer izjave o (ne)postojanju sukoba interesa
    • ogledni primjer plana nabave
    • ogledni primjer check liste za pripremu postupka

   Interaktivna radionica, ogledni primjeri, pitanja i odgovori

12:15 - 12:45   Pauza

12:45 - 15:45

pauza

14.30 - 14:45

   Check lista - od imenovanja povjerenstva do sklapanja ugovora o javnoj nabavi - 2. dio

  • Aktivnosti tijekom provedbe postupka javne nabave
  • Check lista B - kontrolni alat za redoslijed aktivnosti u provedbi postupka
  • obveze koje su propisane Zakonom o javnoj nabavi za provedbu postupka
  • standardni obrasci koje naručitelj obvezno koristi u otvorenom postupku javne nabave
  • važni zakonski rokovi u provedbi postupka 
  • rokovi za postavljanje upita za pojašnjenje Dokumentacije o nabavi
  • rokovi za odgovaranje na upite o Dokumentaciji o nabavi
  • aktivnosti i rokovi za produženje roka za dostavu ponuda
  • praćenje rada povjerenstva i rokovi u fazi pregleda i ocjene ponuda
  • istek roka mirovanja i žalbenog roka
  • interne aktivnosti naručitelja oko donošenja odluke o odabiru ili poništenju
  • informiranje ponuditelja o odluci o odabiru ili poništenju 
    • ogledni primjer obavijesti o nadmetanju
    • ogledni primjer obavijesti o produženju roka za dostavu ponuda
    • ogledni primjer Zapisnika o javnom otvaranju
    • ogledni primjer odluke o odabiru
    • ogledni primjer obavijesti o dodjeli ugovora

     Interaktivna radionica, ogledni primjei,pitanja i odgovori

Predavači:

  mr. Alenka Poljičak, dipl.oec. (APPA)

 

U kotizaciju je uključeno:

  • Uvjerenje o redovitom usavršavanju u području javne nabave – 8 bodova
  • Skripta sa prezentacijom predavača
  • ogledni primjeri odluka, obrazaca, chek liste za pripremu i provedbu postupka
  • savjetovanje tijekom predavanja

Molimo da popunite prijavnicu, nakon čega ćete dobiti ponudu automatski.

Potvrdu o uplati dostavite na e-mail: info@edukacije-appa.hr

Hvala!

 
 
PRIJAVNICA
998,00 kn
 
Cijena za prijavu je sveukupna cijena.
 
Pogledajte druge termine