Datum održavanja:
Četvrtak, 26.09.2019.
Mjesto održavanja:
Centar 2000, Radnička cesta 39, 4.kat
Zagreb
 
Intenzivni trening za ponuditelje u sustavu javne nabave
Kome je namijenjena radionica?
 
Vlasnicima poduzeća, top-menadžerima, menadžerima prodaje, menadžerima računovodstva i financija, IT stručnjacima i svima koji rade na poslovima prodaje.
 
Koje su ključne koristi za sudionike?

Javna nabava za gospodarske subjekte je radionica na kojoj sudionici imaju priliku vidjeti i čuti najnovije informacije u području nadmetanja i dostave ponude za javne natječaje. Velike promjene na tržištu javne nabave pružaju priliku svim gospodarskim subjektima da se nadmeću za poslove koji su objavljeni u oglasniku javne nabave.

Sudionici će se uz pomoć računala upoznati sa tijekom radnji koje je potrebno poduzeti kako bi uspješno preuzeli tender i predali ponudu u Elektronički oglasnik javne nabave.

Što sudionici mogu očekivati?

Konkretne primjere iz prakse za ponuditelje, kako na vrijeme poduzeti akcije u cilju dostave najbolje ponude.

ograničeni broj sudionika

RASPORED PREDAVANJA I TEME

  Vrijeme održavanja

09:30 – 15:00

 9:30 – 11:00

pauza za kavu tijekom predavanja prema dogovoru

   Upravni nadzor u javnoj nabavi

  • Uloga Uprave za sustav javne nabave u zaštiti prava ponuditelja
  • Upravni nadzor vs. pravna zaštita

  Interaktivno predavanje, pitanja i odgovori 

11:00 – 12:00

   Osvježenje i lagani obrok (light meal)
13:00 – 15:00

  Osobito bitne povrede postupka javne nabave

  • Žalbeni postupak – postupanje DKOM-a po  službenoj dužnosti
  • Kriterij za odabir GS
  • Kriterij za odabir ponude
  • Načela javne nabave

  Interaktivno predavanje, rješenja DKOM-a, pitanja i odgovori  

Predavači:

   Andjelko Rukelj, dip.iur. (zamjenik predsjednika Državne komisije za kontrolu postupaka javne nabave)

   Daria Duždević, dipl.iur. (Državna komisija za kontrolu postupaka javne nabave)

   Zoran Vuić, dipl.iur.  (Ministarstvo gospodarstva, UPrava za politiku javne nabave)


Kotizacija za više polaznika iste tvrtke – odobravamo popust od 10% po svakom polazniku

U kotizaciju je uključeno:

  • skripta sa prezentacijskim materijalima i uputama za rad
  • uvjerenje o sudjelovanju na edukaciji
  • radni pribor
  • osvježavajući napitci tijekom predavanja i kava
  • light meal (lagani obrok) i osvježenje
  • besplatni parking
  • besplatno savjetovanje nakon radionice
 

Uplata i prijava:

Agencija APPA d.o.o., Mostarska 67, Šibenik, OIB 37357453647

Kotizacija se uplaćuje unaprijed na IBAN: HR44 2407 0001 1004 23618
Model : 67, Poziv na broj : OIB platitelja ; svrha doznake: upisati prezime polaznika

Sve informacije mogu se dobiti elektronskom poštom na adresi: info@edukacije-appa.hr  
ili na broj 099 3800 200

Kako se možete prijaviti:
1) Za prijavu na seminar molimo da popunite Prijavnicu nakon čega će Vam biti dostavljena ponuda, te nakon uplate molimo da nam dostavite potvrdu o uplati na e-mail:

info@edukacije-appa.hr

PRIJAVNICA

2) Prijavu možete napraviti i slanjem osnovnih podataka (imena i prezimena polaznika, naziva tvrtke, OIB-a tvrtke i sjedišta tvrtke, naziva seminara/ programa / radionice za koju se želite prijaviti) na e-mail: info@edukacije-appa.hr, nakon čega ćemo Vam dostaviti ponudu na temelju koje možete izvršiti plaćanje i poslati nam potvrdu o uplati mailom.