Datum održavanja:
Četvrtak, 21.02.2019.
Mjesto održavanja:
Zagreb TowerRadnička cesta 80ZAGREB
 
8 bodova
Redovito usavršavanje u području javne nabave Zagreb 21. veljače 2019.

IZVRSNA EDUKACIJA SA  VRHUNSKIM STRUČNJACIMA DKOM-a

Temeljem Pravilnika o izobrazbi u području javne nabave (NN 65/2017) program usavršavanja odobren je od strane Ministarstva gospodarstva, Uprave za sustav javne nabave, te se svakom polazniku daje potvrda o redovitom usavršavanju u trajanju od 8 sati (8 bodova).

Savjetovanje je namijenjeno:

  • Javnim i sektorskim naručiteljima – obveznicima javne nabave
  • Gospodarskim subjektima - ponuditeljima u sustavu javne nabave
  • Specijalistima javne nabave – sa certifikatom
  • Menadžerima koji donose odluke za provođenje postupaka javne nabave (gradonačelnicima, načelnicima, direktorima, rukovoditeljima i dr.)
  • Službenicima u odjelu nabave
  • Službenicima koji sudjeluju u pripremi, provedbi i realizaciji nabave
  • Svima koji žele znati više o sustavu javne nabave

 

RASPORED PREDAVANJA I TEME

Vrijeme održavanja

09:00 – 16:00

8:30 – 9:00

Registracija polaznika

 9:00 - 12:00

pauza za kavu tijekom predavanja

 

Pravila dokazivanja - članak 403. ZJN

  • Žalbeni postupak - procesna pitanja i aktualnosti
  • Sustav e-žalbe

Osobito bitne povrede postupka javne nabave

  • Žalbeni postupak – postupanje DKOM-a po  službenoj dužnosti

Interaktivno predavanje,  pitanja i odgovori  

12:00 - 13:00

Osvježenje i light meal (lagani obrok)

13:00 - 16:00

 DON – koje greške možete izbjeći u izradi DON ?

  • primjeri iz prakse DKOM-a

Pregled i ocjena ponuda- rješenja DKOM-a

  • Zahtjev za dostavu ažuriranih popratnih dokumenata – primjena članka 263. ZJN-a
  • Pojašnjenje i upotpunjavanje – primjena članka 293. ZJN-a
  • Ekonomski najpovoljnija ponuda - kriteriji i praksa DKOM-a

Predavači:

 Andjelko Rukelj, dipl.iur. (Državna komisija za kontrolu postupaka javne nabave, zamjenik predsjednika)

Daria Duždević, dipl.iur. (Državna komisija za kontrolu postupaka javne nabave)

Kotizacija: 1099 kn sveukupno

U kotizaciju je uključeno:

  • Uvjerenje o redovitom usavršavanju u području javne nabave – 8 bodova
  • Skripta sa prezentacijama predavača
  • Radni pribor 
  • Light Meal (lagani obrok) i osvježavajući napitci tijekom predavanja
  • Besplatni parking
  • Besplatno savjetovanje nakon seminara


Uplata i prijava:

APPA 365 d.o.o., OIB 37731280508, Marjanovićev prilaz 13, 10000 Zagreb

Kotizacija se uplaćuje unaprijed na IBAN: HR35 2484 0081 1350 76162
Model : 67, Poziv na broj : OIB platitelja ; svrha doznake: upisati prezime polaznika

Sve informacije mogu se dobiti elektronskom poštom na adresi: info@edukacije-appa.hr  
ili na broj 099 3800 200

Kako se možete prijaviti:
1) Za prijavu na seminar molimo da popunite prijavnicu, nakon čega će Vam biti dostavljena ponuda, te nakon uplate molimo da nam dostavite potvrdu o uplati na e-mail: info@edukacije-appa.hr

PRIJAVNICA

 

2) Prijavu možete napraviti i slanjem osnovnih podataka (imena i prezimena polaznika, naziva tvrtke, OIB-a tvrtke i sjedišta tvrtke, naziva seminara/ programa / radionice za koju se želite prijaviti) na e-mail: info@edukacije-appa.hr , nakon čega ćemo Vam dostaviti ponudu na temelju koje možete izvršiti plaćanje i poslati nam potvrdu o uplati mailom.