Komunikacijom do uspjeha – dvodnevna radionica
Srijeda, 11.09.2019. - Četvrtak, 12.09.2019.
Centar 2000 Radnička cesta 39
Zagreb
Svakodnevno komuniciramo na razne načine i sigurno se svatko od nas upitao:
- Mogu li bolje?
- Kako uspješnije komunicirati?
- Kako jasnije i jednostavnije prenijeti poruku?
- Znam li slušati i ispravno razumjeti poruku?
- Možda želite naučiti postavljati pitanja, a to je, dakako, jako važno?
Komunikacija može biti instinktivna. Međutim, dobra komunikacija je vještina koju možete naučiti!
Sposobnost uspješnog komuniciranja s nadređenima, kolegama i osobljem je ključna, bez obzira u kojoj industriji radite.
Ciljevi edukacije:
- Spoznati kako funkcionira komunikacija?
- Približiti način kako komunicirati da bi vas drugi razumjeli
- Aktivno slušanje i odgovaranje
- Naučiti komuniciratikako bi vaša publika pamtila vaše poruke
- Verbalna i neverbalna komunikacija
- Poštivanje i razumijevanje druge strane
- Steći dojam kako nas drugi vide?
- Usvojiti znanje kako postavljati prava pitanja (sadržajna pitanja)?
- Savladavanje nesporazuma i prepreka u komunikaciji
Kome je namijenjena edukacija:
Program je namijenjen svima koji žele usavršiti svoje prezentacijske i komunikacijske vještine, bilo da su na menadžerskim pozicijama koje iziskuju svakodnevno govorničko umijeće u poslu ili se jednostavno žele usavršiti u privatne svrhe.
Nakon ove ćete radionice biti svjesniji vlastite i tuđe komunikacije i javnog nastupa, moći ćete bolje upravljati konfliktima u privatnom i poslovnom životu, dobit ćete alate kojima će vaš nastup biti uvjerljiviji, naučit ćete upravljati tremom i ostaviti najbolji prvi dojam. Također, poboljšat ćete svoju neverbalnu komunikaciju i postati dinamičniji u govoru. Dobar omjer predavanja i vježbi neće samo proširiti vaše znanje na ovom području, već će vam pomoći da u dva dana mnoštvo primljenog sadržaja odmah i usvojite u praksi. Upišite se i postanite uvjerljiv i uspješan (su)govornik!
1. DAN | 11. rujna 2019. (srijeda) |
Postani bolji govornik | |
Vrijeme održavanja | 09:00 – 15:00 |
08:45 – 09:00 | Registracija sudionika |
09:00 – 11:00 (kratka pauza prema dogovoru) |
Kako se pripremiti za komunikaciju?
Interaktivna radionica / vježbe i diskusija |
11:00 – 12:00 |
Osvježenje, kava i light meal (lagani obrok) |
12:00 – 15:00 |
Javni nastup i neverbalna komunikacija
Interaktivna radionica / vježbe i diskusija |
2. DAN |
12. rujna 2019. (četvrtak) |
Usavrši svoj glas | |
9:00 – 11:00 |
Verbalna komunikacija
Interaktivna radionica / vježbe i diskusija |
11:00 – 12:00 |
Osvježenje, kava i light meal (lagani obrok) |
12:00 – 15:00 |
Interaktivna radionica / vježbe, pitanja i odgovori |
Predavač: |
Mirjana Matijašević, prof. |
Edukacija sadrži vježbe, znanstvena istraživanja ljudskog ponašanja, primjere iz prakse i coaching skriptu.
Kotizacija: 1.990 kn + PDV
Kotizacija za više polaznika iste tvrtke – odobravamo popust od 10% po svakom polazniku
U kotizaciju je uključeno:
- uvjerenje o završenom dvodnevnom stručnom usavršavanju u području komunikacije
- coaching skripte
- vježbe
- radni pribor
- light meal, kava i osvježavajući napitci tijekom predavanja
- besplatni parking
Uplata i prijava:
Kotizacija se uplaćuje unaprijed na IBAN: HR2624070001100191433
Model : 67, Poziv na broj : OIB platitelja ; svrha doznake: upisati prezime polaznika
Sve informacije mogu se dobiti elektronskom poštom na adresi: info@agencija-appa.hr
ili na broj 099 3800 200
Kako se možete prijaviti:
1) Za prijavu na seminar molimo da popunite Prijavnicu, nakon čega će Vam biti dostavljena ponuda, te nakon uplate molimo da nam dostavite potvrdu o uplati na e-mail: info@edukacije-appa.hr
2) Prijavu možete napraviti i slanjem osnovnih podataka (imena i prezimena polaznika, naziva tvrtke, OIB-a tvrtke i sjedišta tvrtke, naziva seminara/ programa / radionice za koju se želite prijaviti) na e-mail: info@edukacije-appa.hr , nakon čega ćemo Vam dostaviti ponudu na temelju koje možete izvršiti plaćanje i poslati nam potvrdu o uplati mailom.
Edukacija sadrži vježbe, snimanje kamerom, raspravu i diskusiju, znanstvena istraživanja ljudskog ponašanja, primjere iz prakse i coaching skriptu.