Datum održavanja:
Srijeda, 28.08.2019.
Mjesto održavanja:
Centar 2000, Radnička cesta 39, 4.kat
Zagreb
 
Javna nabava građevinskih radova – od projektiranja do nadzora Zagreb
8 bodova

IZVRSNA EDUKACIJA sa cjelovitim pristupom za nabavu građevinskih radova

Ista edukacija organizira se i u drugim gradovima, i to:

Splitu  29.08.2019. – za više detalja klikni OVDJE.

Zadru 30.08.2019. – za više detalja klikni OVDJE

Temeljem Pravilnika o izobrazbi u području javne nabave (NN 65/2017) program usavršavanja odobren je od strane Ministarstva gospodarstva, Uprave za sustav javne nabave, te se svakom polazniku daje potvrda o redovitom usavršavanju u trajanju od 8 sati (8 bodova).

Savjetovanje je namijenjeno:

  • Javnim i sektorskim naručiteljima – obveznicima javne nabave
  • Gospodarskim subjektima – ponuditeljima u sustavu javne nabave
  • Specijalistima javne nabave – sa certifikatom
  • Menadžerima koji donose odluke za provođenje postupaka javne nabave (gradonačelnicima, načelnicima, direktorima, rukovoditeljima i dr.)
  • Službenicima u odjelu nabave
  • Službenicima koji sudjeluju u pripremi, provedbi i realizaciji nabave
  • Svima koji žele znati više o sustavu javne nabave

 

RASPORED PREDAVANJA I TEME

 

Vrijeme održavanja

 

09:00 – 16:00

8:30 – 9:00

Registracija polaznika

 9:00 – 12:00

pauza za kavu tijekom predavanja

Zakonska regulativa iz područja gradnje vezana uz projektantske usluge i stručni nadzor građenja

  • Što moramo uzeti u obzir kod pripreme i provedbe postupka javne nabave?
  • Značaj posebnih propisa kod određivanja predmeta nabave te kriterija za odabir gospodarskog subjekta i ponuda

Nabava idejnog rješenja/projekta (projektni natječaj), glavnog i izvedbenog projekta

  • Što moramo znati kod pripreme i provedbe projektnog natječaja?
  • Što nakon provedenog projektnog natječaja?

Interaktivno predavanje, primjeri iz prakse, pitanja i odgovori. 

12:00 – 13:00

Osvježenje i lagani obrok (light meal)
13:00 – 16:00

Zakonska regulativa iz područja gradnje vezana uz izvedbu građevinskih i drugih radova

  • Značaj posebnih propisa kod određivanja predmeta nabave te kriterija za odabir gospodarskog subjekta i ponude

Provedba postupka javne nabave radova

  • Najčešći propusti naručitelja
  • Cilj i svrha prethodne analize tržišta
  • Posebna pozornost na opis predmeta nabave, tehničke specifikacije i troškovnik

Odluka o odabiru i prijedlog ugovora o javnoj nabavi – ogledni primjer

Posebni uvjeti za izvršenje ugovora

Interaktivno predavanje, primjeri iz prakse, pitanja i odgovori 

Predavači:

Davor Slivka (Osječko baranjska županija)

 

Kotizacija: 1099 kn + PDV

U kotizaciju je uključeno:

  • Uvjerenje o redovitom usavršavanju u području javne nabave – 8 bodova
  • Skripta sa prezentacijama predavača
  • Primjeri iz prakse
  • PRILOZI
  • Radni pribor  
  • Light Meal (lagani obrok) i osvježavajući napitci tijekom predavanja
  • Besplatni parking
  • Besplatno savjetovanje

Uplata i prijava:

Agencija APPA d.o.o., OIB 37357453647, Mostarska 67, 22000 Šibenik

Kotizacija se uplaćuje unaprijed na IBAN: HR44 2407 0001 1004 23618
Model : 67, Poziv na broj : OIB platitelja ; svrha doznake: upisati prezime polaznika

Sve informacije mogu se dobiti elektronskom poštom na adresi: info@edukacije-appa.hr  
ili na broj 099 3800 200

Kako se možete prijaviti:
1) Za prijavu na seminar molimo da popunite Prijavnicu, nakon čega će Vam biti dostavljena ponuda, te nakon uplate molimo da nam dostavite potvrdu o uplati na e-mail: info@edukacije-appa.hr

PRIJAVNICA

 

2) Prijavu možete napraviti i slanjem osnovnih podataka (imena i prezimena polaznika, naziva tvrtke, OIB-a tvrtke i sjedišta tvrtke, naziva seminara/ programa / radionice za koju se želite prijaviti) na e-mail: info@edukacije-appa.hr , nakon čega ćemo Vam dostaviti ponudu na temelju koje možete izvršiti plaćanje i poslati nam potvrdu o uplati mailom.