Datum održavanja:
Petak, 27.09.2019.
Mjesto održavanja:
Hotel Falkensteiner, Club Funimation, Borik Majstora Radovana 7
Zadar
 

Obveza popisa imovine, obveza i potraživanja propisana je :

  • Zakonom o računovodstvu za trgovačka društva i obveznike koji primjenjuju dvojno knjigovodstvo (člankom 15. Zakona o računovodstvu – Narodne novine broj  78/15, 134/15120/16, 116/18) i
  • Pravilnikom o proračunskom računovodstvu i računskom planu za obveznike koji vode proračunsko računovodstvo (Narodne novine broj 124/14, 115/15, 87/16 i 3/18).

Osim što je to zakonska obveza važno je utvrditi stvarno stanje sa stanjem evidencija u poslovnim knjigama jer svaki vlasnik mora štititi svoj kapital i imovinu, a upravo Vam inventura daje mogućnost da ustanovite stvarno stanje, te eventualne viškove ili manjkove.

Kada se inventura može provesti?

Člankom 15. Zakona o računovodstvu propisano je da se inventura obavlja jednom godišnje, a najkasnije krajem poslovne godine. Na kraju godine uvijek imamo previše drugih obaveza, pa je poželjno popis imovine, obveza i potraživanja napraviti nešto ranije.

Prijavite se na interaktivnu radionicu i naučite provesti inventuru na efikasan i kvalitetan način.

Radionica je namijenjena:

  • revizorima
  • vlasnicima i direktorima,
  • šefovima odjela i službi,
  • voditeljima skladišta, logistike, nabave,
  • planerima proizvodnje,
  • poslovođama i članovima timova za provođenje popisa imovine, obveza i potraživanja.

Uz praktične primjere iz prakse, simulacije slučajeva te međusobnu razmjenu iskustava sudionika, steći ćete najnovija znanja o inventuri.

 

RASPORED PREDAVANJA I TEME

Vrijeme održavanja

  9:30 – 16:00

9:00 – 9:30

  Registracija polaznika

 9:30 – 12:00

pauza za kavu tijekom predavanja

 

  Inventura – tko, kada i zašto ?

  • Tko su obveznici inventure?
  • Vrijeme, svrha i vrste inventure

  Tijek i procedura za provođenje inventure

  • Popisne komisije – imenovanje i uloge
  • Što je sve predmet inventure, što sve treba popisati?
  • Dobra priprema, pola posla
  • IT i inventura
  • Inventura imovine – dugotrajne imovine, zaliha i financijske imovine
  • Utvrđivanje stvarnog stanja, viškova i manjkova
  • Inventura potraživanja i obveza
  • Sastavljanje inventurnog izvještaja i odluke o rezultatima popis

  Interaktivno predavanje, ogledni primjeri, pitanja i odgovori

12:00 – 12:30

  Pauza za ručak

12:30 – 16:00

  Računovodstveni i porezni aspekti inventurnih razlika

  • Računovodstveno evidentiranje viška i manjka imovine
  • Zakonski dopušteni kalo, rastep, kvar i lom
  • Porezni i računovodstveni tretman nesukladnosti popisa (viškova i manjkova)
  • Vrijednosno usklađenje, otpis i njihovi porezni efekti
  • Što radimo i koja je dokumentacija potrebna pri rashodovanju i otpisu imovine
  • U kojem slučaju trebamo zvati Poreznu upravu ?

  Specifičnosti pri provođenju inventure

  • Višak i manjak dobara – primitak obrtnika ili ne?
  • Porezni tretman manjkova kod obrtnika
  • Greške u inventuri i kako ih izbjeći
  • A što je s popisom tuđe imovine i imovine izvan poduzetnika?

  Interaktivno predavanje, ogledni primjeri upisnika i zapisnika, pitanja i odgovori  

Predavačica:

  Dubravka Lacić

 

Kotizacija za više polaznika iste tvrtke – odobravamo popust od 10% po svakom polazniku

U kotizaciju je uključeno:

  • Uvjerenje o usavršavanju u području računovodstva
  • Skripta sa prezentacijama predavača
  • Ogledni primjeri dokumenata i obrazaca za jednostavnu nabavu – elektronički dokument
  • Ogledni primjeri internog akta – elektronički dokument
  • Radni pribor
  • Osvježavajući napitci tijekom predavanja i kava u pauzi
  • Besplatan parking
  • Besplatno savjetovanje

Uplata i prijava:

APPA 365 d.o.o. OIB 37731280508, Zagreb, Marjanovićev prilaz 13

Kotizacija se uplaćuje unaprijed na IBAN: HR35 2484 0081 1350 76162
Model : 67, Poziv na broj : OIB platitelja ; svrha doznake: upisati prezime polaznika

Sve informacije mogu se dobiti elektronskom poštom na adresi: info@edukacije-appa.hr  
ili na broj 099 3800 200

Kako se možete prijaviti:
1) Za prijavu na seminar molimo da popunite Prijavnicu nakon čega će Vam biti dostavljena ponuda, te nakon uplate molimo da nam dostavite potvrdu o uplati na e-mail:

info@edukacije-appa.hr

PRIJAVNICA

2) Prijavu možete napraviti i slanjem osnovnih podataka (imena i prezimena polaznika, naziva tvrtke, OIB-a tvrtke i sjedišta tvrtke, naziva seminara/ programa / radionice za koju se želite prijaviti) na e-mail: info@edukacije-appa.hr, nakon čega ćemo Vam dostaviti ponudu na temelju koje možete izvršiti plaćanje i poslati nam potvrdu o uplati mailom.