Inventura, popis imovine, obveza i potraživanja
Petak, 27.09.2019.
Hotel Falkensteiner, Club Funimation, Borik Majstora Radovana 7
Zadar
Obveza popisa imovine, obveza i potraživanja propisana je :
- Zakonom o računovodstvu za trgovačka društva i obveznike koji primjenjuju dvojno knjigovodstvo (člankom 15. Zakona o računovodstvu – Narodne novine broj 78/15, 134/15, 120/16, 116/18) i
- Pravilnikom o proračunskom računovodstvu i računskom planu za obveznike koji vode proračunsko računovodstvo (Narodne novine broj 124/14, 115/15, 87/16 i 3/18).
Osim što je to zakonska obveza važno je utvrditi stvarno stanje sa stanjem evidencija u poslovnim knjigama jer svaki vlasnik mora štititi svoj kapital i imovinu, a upravo Vam inventura daje mogućnost da ustanovite stvarno stanje, te eventualne viškove ili manjkove.
Kada se inventura može provesti?
Člankom 15. Zakona o računovodstvu propisano je da se inventura obavlja jednom godišnje, a najkasnije krajem poslovne godine. Na kraju godine uvijek imamo previše drugih obaveza, pa je poželjno popis imovine, obveza i potraživanja napraviti nešto ranije.
Prijavite se na interaktivnu radionicu i naučite provesti inventuru na efikasan i kvalitetan način.
Radionica je namijenjena:
- revizorima
- vlasnicima i direktorima,
- šefovima odjela i službi,
- voditeljima skladišta, logistike, nabave,
- planerima proizvodnje,
- poslovođama i članovima timova za provođenje popisa imovine, obveza i potraživanja.
Uz praktične primjere iz prakse, simulacije slučajeva te međusobnu razmjenu iskustava sudionika, steći ćete najnovija znanja o inventuri.
RASPORED PREDAVANJA I TEME
Vrijeme održavanja |
9:30 – 16:00 |
9:00 – 9:30 |
Registracija polaznika |
9:30 – 12:00 pauza za kavu tijekom predavanja
|
Inventura – tko, kada i zašto ?
Tijek i procedura za provođenje inventure
Interaktivno predavanje, ogledni primjeri, pitanja i odgovori |
12:00 – 12:30 |
Pauza za ručak |
12:30 – 16:00 |
Računovodstveni i porezni aspekti inventurnih razlika
Specifičnosti pri provođenju inventure
Interaktivno predavanje, ogledni primjeri upisnika i zapisnika, pitanja i odgovori |
Predavačica: |
Dubravka Lacić |
Kotizacija za više polaznika iste tvrtke – odobravamo popust od 10% po svakom polazniku
U kotizaciju je uključeno:
- Uvjerenje o usavršavanju u području računovodstva
- Skripta sa prezentacijama predavača
- Ogledni primjeri dokumenata i obrazaca za jednostavnu nabavu – elektronički dokument
- Ogledni primjeri internog akta – elektronički dokument
- Radni pribor
- Osvježavajući napitci tijekom predavanja i kava u pauzi
- Besplatan parking
- Besplatno savjetovanje
Uplata i prijava:
APPA 365 d.o.o. OIB 37731280508, Zagreb, Marjanovićev prilaz 13
Kotizacija se uplaćuje unaprijed na IBAN: HR35 2484 0081 1350 76162
Model : 67, Poziv na broj : OIB platitelja ; svrha doznake: upisati prezime polaznika
Sve informacije mogu se dobiti elektronskom poštom na adresi: info@edukacije-appa.hr
ili na broj 099 3800 200
Kako se možete prijaviti:
1) Za prijavu na seminar molimo da popunite Prijavnicu nakon čega će Vam biti dostavljena ponuda, te nakon uplate molimo da nam dostavite potvrdu o uplati na e-mail:
2) Prijavu možete napraviti i slanjem osnovnih podataka (imena i prezimena polaznika, naziva tvrtke, OIB-a tvrtke i sjedišta tvrtke, naziva seminara/ programa / radionice za koju se želite prijaviti) na e-mail: info@edukacije-appa.hr, nakon čega ćemo Vam dostaviti ponudu na temelju koje možete izvršiti plaćanje i poslati nam potvrdu o uplati mailom.