**DVODNEVNI TRENING JAVNE NABAVE 19. do 20. rujna 2019.
Četvrtak, 19.09.2019. - Petak, 20.09.2019.
Centar 2000, Radnička cesta 39, 4.kat
Zagreb
**DVODNEVNI TRENING JAVNE NABAVE 19. do 20. rujna 2019.
16 bodova
Temeljem Pravilnika o izobrazbi u području javne nabave (NN 65/2017) program usavršavanja odobren je od strane Ministarstva gospodarstva, Uprave za sustav javne nabave, te se svakom polazniku daje potvrda o redovitom usavršavanju u trajanju od 16 sati (16 bodova).
Savjetovanje je namijenjeno:
- Javnim i sektorskim naručiteljima – obveznicima javne nabave
- Gospodarskim subjektima – ponuditeljima u sustavu javne nabave
- Specijalistima javne nabave – sa i bez certifikata
- Menadžerima koji donose odluke za provođenje postupaka javne nabave (gradonačelnicima, načelnicima, direktorima, rukovoditeljima i dr.)
- Službenicima u odjelu nabave – svih struka
- Službenicima koji sudjeluju u pripremi, provedbi i realizaciji nabave
- Svima koji žele znati više o sustavu javne nabave
RASPORED PREDAVANJA I TEME
1. dan | 19. rujna 2019. |
Otvoreni postupak I – osnove i EOJN procedura | |
Vrijeme održavanja |
09:00 – 16:00 |
8:30 – 9:00 |
Registracija polaznika |
9:00 – 13:45 pauza za kavu tijekom predavanja |
Priprema postupka
Provedba postupka
Interaktivno predavanje, ogledni primjeri online, ogledni primjeri dokumenata u fazi pripreme postupka, ogledni primjeri dokumentacije i eESPD obrasca, otvorena pitanja i diskusija |
13:45 – 14:30 |
Osvježenje i lagani obrok (light meal) |
14:30 - 16:30 |
Ponuda – osnove o ponudi i navodi u DON Zapisnici u otvorenom postupku Završetak postupka Interaktivno predavanje, otvorena pitanja i diskusija |
2. dan | 20. rujna 2019. |
Otvoreni postupak II – za iskusne praktičare | |
Vrijeme održavanja | 09:00 – 16:00 |
9:00 – 12:00 pauza za kavu tijekom predavanja |
Pregled i ocjena ponuda – kritična faza u postupku
Otvorena pitanja, diskusija i rasprava |
12:00 – 13:00 | Osvježenje i lagani obrok (light meal) |
13:00 – 16:00 |
Pravna zaštita u području javne nabave
Donošenje odluka i realizacija ugovora
Otvorena pitanja, diskusija i rasprava |
Predavači: |
Karmen Meić (Grad Varaždin) mr. Alenka Poljičak (APPA) |
Kotizacija: 1999 kn + PDV
U kotizaciju je uključeno:
- Uvjerenje o redovitom usavršavanju u području javne nabave – 8 bodova
- Skripta sa prezentacijama predavača
- Ogledni primjeri dokumenata i obrazaca za jednostavnu nabavu – elektronički dokument
- Radni pribor
- Osvježavajući napitci tijekom predavanja i kava u pauzi
- Besplatan parking
- Besplatno savjetovanje
Uplata i prijava:
Agencija APPA d.o.o., Mostarska 67, Šibenik, OIB 37357453647
Kotizacija se uplaćuje unaprijed na IBAN: HR44 2407 0001 1004 23618
Model : 67, Poziv na broj : OIB platitelja ; svrha doznake: upisati prezime polaznika
Sve informacije mogu se dobiti elektronskom poštom na adresi: info@edukacije-appa.hr
ili na broj 099 3800 200
Kako se možete prijaviti:
1) Za prijavu na seminar molimo da popunite Prijavnicu nakon čega će Vam biti dostavljena ponuda, te nakon uplate molimo da nam dostavite potvrdu o uplati na e-mail:
2) Prijavu možete napraviti i slanjem osnovnih podataka (imena i prezimena polaznika, naziva tvrtke, OIB-a tvrtke i sjedišta tvrtke, naziva seminara/ programa / radionice za koju se želite prijaviti) na e-mail: info@edukacije-appa.hr, nakon čega ćemo Vam dostaviti ponudu na temelju koje možete izvršiti plaćanje i poslati nam potvrdu o uplati mailom.
Kotizacija: 1099 kn + PDV