www.edukacije-appa.hr
Postupci i uvjeti ugovaranja javne nabave za krizne situacije - WEBINAR 8 bodova
Redovito usavršavanje u javnoj nabavi - 8 bodova
Datum održavanja: 10. veljače 2021. od 9:00 do 16:00
Mjesto održavanja: ONLINE edukacija uživo
Temeljem Pravilnika o izobrazbi u području javne nabave (NN 65/2017) program usavršavanja odobren je od strane Ministarstva gospodarstva, Uprave za sustav javne nabave, te se svakom polazniku daje potvrda o redovitom usavršavanju u trajanju od 8 sati (8 bodova)
Savjetovanje je namijenjeno:
- Javnim i sektorskim naručiteljima – obveznicima javne nabave
- Gospodarskim subjektima – ponuditeljima u sustavu javne nabave
- Specijalistima - stručnjacima javne nabave – sa i bez certifikata
- Menadžerima koji donose odluke za provođenje postupaka javne nabave (gradonačelnicima, načelnicima, direktorima, rukovoditeljima i dr.)
- Službenicima u odjelu nabave – svih struka
- Službenicima koji sudjeluju u pripremi, provedbi i realizaciji nabave
- Svima koji žele znati više o sustavu javne nabave
RASPORED PREDAVANJA |
|
8:30 – 9:00 |
Registracija polaznika |
9:00 – 12:15 pauza 10:30 - 10:45 |
Pregovarački postupak bez prethodne objave - iznimna žurnost
Interaktivna radionica, ogledni primjeri, pitanja i odgovori, diskusija |
12:15 - 13:00 | Virtualna pauza |
13:00 - 16:00 |
Uvjeti za sklapanje ugovora o javnoj nabavi u neizvjesnim okolnostima
Aneksi i raskidi ugovora o javnoj nabavi prema Zakonu o obveznim odnosima
Interaktivna radionica, ogledni primjeri, pitanja i odgovori, diskusija |
Predavači: |
Karmen Meić (Grad Varaždin), Zoran Turuk (Ministarstvo pomorstva, prometa i infrastrukture), Alenka Poljičak (APPA) |
Molimo da popunite prijavnicu, nakon čega ćete dobiti ponudu automatski.
Potvrdu o uplati dostavite na e-mail: info@edukacije-appa.hr
Hvala!