DVODNEVNI TRENING JAVNE NABAVE od 26. do 27. ožujka

Redovito usavršavanje u javnoj nabavi - 16 bodova

Datum održavanja: 26.do 27.3.2020 od 9:00 do 16:00

Mjesto održavanja: ONLINE edukacija uživo

Temeljem Pravilnika o izobrazbi u području javne nabave (NN 65/2017) program usavršavanja odobren je od strane Ministarstva gospodarstva, Uprave za sustav javne nabave, te se svakom polazniku daje potvrda o redovitom usavršavanju u trajanju od 16 sati (16 bodova).

Raspored predavanja

1. dan - Interni akt za jednostavnu nabavu, Središnja i Zajednička nabava kroz EOJN

8:30 - 9:00    Registracija polaznika
9:00 - 10:30

   Interni akt za jednostavnu nabavu

  • Ogledni primjer internog akta za jednostavnu nabavu
  • Postupci za jednostavnu nabavu
  • Slobodna volja naručitelja

     Interaktivna radionica, ogledni primjer interenog akta, pitanja i odgovori, diskusija

10:30 - 10:45    Pauza za kavu
   10:45 - 12:15

   Zakon o javnoj nabavi i procedura koja je propisana za jednostavnu nabavu

  • Načela javne nabave
  • Planiranje i registar ugovora
  • Prekršajne odredbe
12:15 - 13:00    Pauza za ručak i osvježenje
13:00 - 16:00

   Središnja i zajednička nabava kroz EOJN

  • Ogledni primjeri plana nabave za središnju nabavu
  • Ogledni primjeri za evidenciju OS za središnju nabavu
  • Tko vodi evidenciju i ažuriranja ugovora o javnoj nabavi sklopljenih temeljem OS
  • Ogledni primjeri tromjesečnih evidencija ugovora na temelju OS
  • Zajednička nabava - zakonski okvir i realizacija na EOJN
  • Dogovor oko zajedničke nabave - tko provodi u ime zajednice naručitelja

     Interaktivna radionica, ogledni primjeri, pitanja i odgovori, diskusija

2. dan - Statističko izvješće i Registar ugovora, dopuna i izmjena Plana nabave, pregled i ocjena ponuda kroz rješenja DKOM i odluke VUS

9:00 – 10:30

   Statističko izvješće i Registar ugovora

  • Priprema informacija za Statističko izvješće za 2019. godinu
  • Izrada Statističkog izvješća za 2019. godinu za jednostavnu i javnu nabavu

   Interaktivna radionica, ogledni primjeri, pitanja i odgovori, diskusija

  10:30 - 10:45    pauza za kavu
10:45 - 12:15

   Plan nabave za 2020. godinu – izrada, dopuna i izmjena

  • Kako dodati novu stavku nakon objave plana nabave za 2020. godinu
  • Kako izmjeniti i izbrisati postojeću stavku
  • Povezanost plana nabave sa Proračunom i Financijskim planom

   Interaktivna radionica, ogledni primjeri, pitanja i odgovori, diskusija

12:15 – 13:00

   Pauza za ručak i osvježenje

13:00 - 16:00

   Pregled i ocjena ponuda

  • Dopuna i pojašnjenje ponuda i ESPD obrasca
  • Što se može dopunjavati, a što ne smije?
  • Koji dokumenti se ažurira za ENP - ekonomski najpovoljniju ponudu i kako?
  • Dohvat iz EOJN i pojašnjenja te dopunjavanje ažuriranih dokumenata

   Praksa DKOM  za fazu pregleda i ocjene ponuda

  • Žalbe ponuditelja na Odluku o odabiru i na postupanje naručitelja u fazi pregleda i ocjene ponuda
  • Pregled važnih odluka Državne komisije za kontrolu postupaka javne nabave

   Odluke Visokog upravnog suda za fazu pregleda i ocjene ponuda

Predavači:

     Karmen Meić (Grad Varaždin), Nada Gunjača (Grad Rijeka),

     Alenka Poljičak (APPA), Ostap Graljuk (EOJN)

Molimo da popunite prijavnicu, nakon čega ćete dobiti ponudu automatski.

Potvrdu o uplati dostavite na e-mail:  info@edukacije-appa.hr

Hvala!