DVODNEVNI TRENING JAVNE NABAVE 23. I 24. TRAVNJA - ONLINE

Redovito usavršavanja u javnoj nabavi - 16 bodova

Temeljem Pravilnika o izobrazbi u području javne nabave (NN 65/2017) program usavršavanja odobren je od strane Ministarstva gospodarstva, Uprave za sustav javne nabave, te se svakom polazniku daje potvrda o redovitom usavršavanju u trajanju od 16 sati (16 bodova).

 

Savjetovanje je namijenjeno:

  • Javnim i sektorskim naručiteljima – obveznicima javne nabave
  • Gospodarskim subjektima – ponuditeljima u sustavu javne nabave
  • Specijalistima javne nabave – sa i bez certifikata
  • Menadžerima koji donose odluke za provođenje postupaka javne nabave (gradonačelnicima, načelnicima, direktorima, rukovoditeljima i dr.)
  • Službenicima u odjelu nabave – svih struka
  • Službenicima koji sudjeluju u pripremi, provedbi i realizaciji nabave
  • Svima koji žele znati više o sustavu javne nabave

Raspored predavanja

1. dan - Upravljanje ugovorom o javnoj nabavi roba i usluga

8:30 – 9:00

   Registracija polaznika                                                          

9:00 – 12:15

Pauza od 10:30 - 10:45

   UGOVOR O JAVNOJ NABAVI ROBA I USLUGA

  • Izrada i sastavljanje ugovora o javnoj nabavi roba i usluga
  • Obvezni elementi ugovora
  • Što čini ugovor o javnoj nabavi radova - komplet dokumenata
  • Kako sastaviti jednostavan ugovor o javnoj nabavi radova
  • Ogledni primjer ugovora o javnoj nabavi roba i usluga (jednostavan primjer)

    Interaktivno predavanje, ogledni primjeri, pitanja i odgovori

  12:15 - 13:00     PAUZA
13:00 - 16:00

  UPRAVLJANJE UGOVOROM O JAVNOJ NABAVI ROBA I USLUGA

  • Priprema i potpisivanje ugovora
  • Realizacija ugovora- dokumenti za zaprimanje roba i preuzimanje usluga
  • Obveze po ZJN 2016 - obveze naručitelja i isporučitelja
  • Moguće izmjene ugovora po ZJN 2016 - članci 316. do 321.
  • Što je potrebno napraviti u slučaju promjene ugovorenog iznosa?
  • Izmjene vremenskog trajanja ugovora
  • Moguće izmjene po Zakonu o obveznim odnosima
  • Primjeri (kašnjenje isporučitelja, zamjena podugovaratelja, nedostaci u realizaciji)
  • Jamstva u ugovoranju
  • Naplata jamstava (uredno ispunjenje ugovora, otklanjanje nedostataka)

  Interaktivno predavanje, ogledni primjeri, pitanja i odgovori  

 2. dan -

Upravljanje ugovorom o javnoj nabavi radova

9:00 – 12:15

 

 

  UGOVOR O JAVNOJ NABAVI RADOVA

  • Izrada i sastavljanje ugovora o javnoj nabavi radova
  • Obvezni elementi ugovora
  • Što čini ugovor o javnoj nabavi radova - komplet dokumenata
  • Kako sastaviti jednostavan ugovor o javnoj nabavi radova
  • Ogledni primjer ugovora o javnoj nabavi radova

    Interaktivno predavanje, ogledni primjeri, pitanja i odgovori

12:15 - 13:00   Pauza za ručak
13:00 - 16:00   UPRAVLJANJE UGOVOROM O JAVNOJ NABAVI RADOVA
  • Priprema i potpisivanje ugovora
  • Obveze po ZJN 2016
  • Moguće izmjene ugovora po ZJN 2016
  • Što je potrebno napraviti u slučaju promjene ugovorenog iznosa?
  • Izmjene vremenskog trajanja ugovora
  • Moguće izmjene po Zakonu o građenju
  • Primjeri (kašnjenje izvođača, zamjena podugovaratelja, nedostaci u izvođenju, uloga nadzora)
  • Jamstva u ugovoranju radova
  • Naplata jamstava (uredno ispunjenje ugovora, otklanjanje nedostataka)

  Interaktivno predavanje, ogledni primjeri, pitanja i odgovori  

Predavači:

  Nada Gunjača (Grad Rijeka)

  Karmen Meić (Grad Varaždin)

  Nedjeljko Kegalj (ŽUC Splitsko dalmatinske županije)

Molimo da popunite prijavnicu, nakon čega ćete dobiti ponudu automatski.

Potvrdu o uplati dostavite na e-mail: info@edukacije-appa.hr

Hvala!