www.edukacije-appa.hr

 

Aktualnosti, Check lista – od imenovanja stručnog povjerenstva do sklapanja ugovora o javnoj nabavi - WEBINAR 8 bodova

Redovito usavršavanje u javnoj nabavi - 8 bodova

Datum održavanja: 23. veljače  od 9.00 do 16.15

Mjesto održavanja: WEBINAR

  • Svima koji žele znati više o sustavu javne nabave bez obzira da li posjeduju certifikat za javnu nabavu

RASPORED PREDAVANJA

8:55 – 9:00

   Registracija sudionika                                             

9:00 – 12:15

pauza

10:30 - 10:45

    Aktualnosti u javnoj nabavi   

   Check lista - od imenovanja povjerenstva do sklapanja ugovora o javnoj nabavi - 1. dio

  • Aktivnosti tijekom pripreme postupka javne nabave
  • Check lista A - kontrolni alat za redoslijed aktivnosti u pripremi postupka
  • obveze koje su propisane Zakonom o javnoj nabavi za pripremu postupka
  • što još naručitelj korisno može napraviti tijekom pripreme postupka za kvalitetan postupak nabave
  • koje dokumente naručitelj obvezno stavlja na raspolaganje gospodarskim subjektima u svrhu davanja ponude?
  • informacije u prethodnom savjetovanju
  • obveze koje su propisane Zakonom o fiskalnoj odgovornosti
    • ogledni primjer odluke o imenovanju povjerenstva
    • ogledni primjer izjave o (ne)postojanju sukoba interesa
    • ogledni primjer plana nabave
    • ogledni primjer check liste za pripremu postupka

   Interaktivna radionica, ogledni primjeri, pitanja i odgovori

12:15 - 12:45   Pauza

12:45 - 15:45

pauza

14.30 - 14:45

   Check lista - od imenovanja povjerenstva do sklapanja ugovora o javnoj nabavi - 2. dio

  • Aktivnosti tijekom provedbe postupka javne nabave
  • Check lista B - kontrolni alat za redoslijed aktivnosti u provedbi postupka
  • obveze koje su propisane Zakonom o javnoj nabavi za provedbu postupka
  • standardni obrasci koje naručitelj obvezno koristi u otvorenom postupku javne nabave
  • važni zakonski rokovi u provedbi postupka 
  • rokovi za postavljanje upita za pojašnjenje Dokumentacije o nabavi
  • rokovi za odgovaranje na upite o Dokumentaciji o nabavi
  • aktivnosti i rokovi za produženje roka za dostavu ponuda
  • praćenje rada povjerenstva i rokovi u fazi pregleda i ocjene ponuda
  • istek roka mirovanja i žalbenog roka
  • interne aktivnosti naručitelja oko donošenja odluke o odabiru ili poništenju
  • informiranje ponuditelja o odluci o odabiru ili poništenju 
    • ogledni primjer obavijesti o nadmetanju
    • ogledni primjer obavijesti o produženju roka za dostavu ponuda
    • ogledni primjer Zapisnika o javnom otvaranju
    • ogledni primjer odluke o odabiru
    • ogledni primjer obavijesti o dodjeli ugovora

     Interaktivna radionica, ogledni primjeri,pitanja i odgovori

Predavači:

  mr. Alenka Poljičak, dipl.oec. (APPA)
  • Svima koji žele znati više o sustavu javne nabave bez obzira da li posjeduju certifikat za javnu nabavu

Molimo da popunite prijavnicu, nakon čega ćete dobiti ponudu automatski.

Potvrdu o uplati dostavite na e-mail: info@edukacije-appa.hr

Hvala!